Przetargi.pl
Remont instalacji odgromowej w budynku siedziby I Oddziału ZUS w Łodzi, przy ul. Zamenhofa 2

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji odgromowej w budynku siedziby I Oddziału ZUS w Łodzi, przy ul. Zamenhofa 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Numer postępowania: 210000/370/4/2013/ADR/ZAP-3. 2.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji odgromowej w budynku siedziby I Oddziału ZUS w Łodzi, przy ul. Zamenhofa 2, w zakresie, który został określony w IV części SIWZ, na którą składają się dokumentacja projektowa w tym projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 3.Roboty stanowiące przedmiot umowy, realizowane będą w godzinach pracy Zamawiającego, od godziny 7:00 do godziny 15:00. Roboty mogące zakłócić funkcjonowanie Zamawiającego wykonywane będą po godzinach urzędowania oraz w dniach wolnych od pracy dla Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z osobą nadzorującą ze strony Zamawiającego. 4.Zamawiający dokona wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 5.Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów realizacji zawiera Wzór umowy stanowiący III część SIWZ. 6.Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. 7. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w uzgodnionym przez Strony terminie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453123103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach