Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Głogowskiej 7 w Jerzmanowej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Spółdzielcza 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 24 86 , fax. 76 831 24 86
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Spółdzielcza 2a 2a
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 24 86, fax. 76 831 24 86
    REGON: 00404554800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsjerzmanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Głogowskiej 7 w Jerzmanowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych budynku Ośrodka Pomocy Społecznej, położonego przy ul. Głogowskiej nr 7 w Jerzmanowej, mający poprawić warunki pracy zatrudnionych osób oraz klientów. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez Pracownię Projektową inż. Grzegorz Juźwiak, Wilków, ul. Głogowska 2A, 67-200 Głogów dokumentacją projektową branży elektrycznej wraz z przedmiarem oraz opisem technicznym i przedmiarem branży budowlanej i sanitarnej opracowaną przez inż. Andrzeja Owsianko. Wszystkie dokumenty stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zakres prac: Remont budynku Ośrodka Pomocy Społecznej obejmuje remont pomieszczeń biurowych na parterze i I piętrze oraz remont korytarza z klatką schodową w n/w zakresie: a/ roboty remontowe ogólnobudowlane; - pomieszczenia biurowe na parterze - 4 szt. łącznie 73,65 m2, - pomieszczenia biurowe na I piętrze - 4 szt. łącznie 75.89 m2, - korytarz parter - 20,77 m2, - korytarz piętro - 10,9 m2, - pomieszczenie WC na parterze - 3,88 m2, - pomieszczenie WC na pietrze - 4,33 m2, - klatka schodowa - schody drewniane, b/remont instalacji wod-kan. i c.w.u.; c/ remont instalacji c.o.; d/ remont instalacji elektrycznej. 1. Roboty remontowe - ogólnobudowlane 1/ Roboty przygotowawcze i zakończeniowe. - Demontaż szaf na dokumenty zamontowanych do ścian. - Naprawa tynku ścian po demontażu szaf. - Rozebranie paneli ściennych na korytarzu - Zamurowanie wnęki w ścianie w pom. Sekretariatu. - Zdemontowane elementy wywieść na wysypisko odpadów. - Wszystkie pomieszczenia należy posprzątać oraz dokonać zgłoszenia prac do odbioru. 2/ Roboty stolarskie. - Wymiana skrzydła drzwiowego z ościeżnicą - 1 szt., nowe skrzydło zamontować podobne do pozostałych w budynku. - Pozostałe skrzydła drzwiowe należy w miarę potrzeb podciąć od dołu po wykonaniu posadzek. 3/ Remont pomieszczeń WC - Wymiana glazury i terakoty. - Pod terakotą wykonać izolację posadzki z folii w płynie. - Demontaż i montaż wyposażenia. - Rury i przewody montować w bruzdach pod płytkami. - Tynk sufitu - wykonać gładź gipsową i pomalować emulsją, kolor biały. 4/ Remont posadzek - Rozebranie posadzek z paneli podłogowych. - Na parterze wyrównanie podłoża zaprawą samopoziomującą. - Na piętrze przykręcenie wkrętami płyt OSB gr. 25 mm. - W pomieszczeniach biurowych wykonanie posadzki z wykładziny kolor Granit gr 2 mm lub innej o nie gorszych parametrach, z wykonaniem cokolików wys. 5 cm. - Na korytarzu parteru wykonanie posadzki z płytek 30x30 - kolor do uzgodnienia z Inwestorem - wraz z cokolikiem wys 10 cm. 5/ Remont wymiana schodów - Wymiana elementów drewnianych schodów - stopnice, podstopnice, posadzka spoczników, balustrad. - Do wykorzystania pozostają tylko elementy nośne nie widoczne po zamontowaniu elementów wykończeniowych, elementy schodów wykonać z drewna twardego i polakierować lakierem - kolor uzgodnić z Zamawiającym, w narożnikach stopnic zamontować listwy mosiężne antypoślizgowe (wtopione) w krawędź. - Przy schodach wejściowych zamontować podjazd dla wózków dziecięcych z kształtowników stalowych malowanych farbą epoksydową, alternatywnie dopuszcza się zastosowanie kształtowników aluminiowych. 6/ Tynki i malowanie pomieszczeń - Skucie i wykonanie nowego tynku pod lamperie w korytarzach i na klatce schodowej oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wys. 160 cm. - Malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni i wykonaniem gładzi szpachlowej, sufity na biało emulsją, ściany pozostałych pomieszczeń farba lateksowa odporna na szorowanie, kolory do uzgodnienia z Inwestorem. 2. Remont instalacji sanitarnych i c.o. 1/ Remont instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach WC. - Wymiana rur wodociągowych na rury z miedzi, układane w bruzdach w izolacji lub podobnej oraz wykonanie podejść dopływowych i odpływowych. - Wymiana (białego) osprzętu, zaworów i kratek wentylacyjnych. - Demontaż podgrzewaczy wody i montaż boilera 50 l. 2/ Remont instalacji c. o. - Wymiana rur stalowych na miedziane układane w bruzdach w izolacji oraz wykonanie nowych podejść pod grzejniki. - Wymiana grzejników na aluminiowe lakierowane dwupłytowe lub o nie gorszych parametrach - wykaz grzejników w przedmiarze. - Montaż zaworów termostatycznych i na powrocie. - Wymiana naczynia zbiorczego otwartego. - Zamontowanie pompy obiegowej do c.o. oraz osprzętu kotła c.o. - Wykonanie prób, regulacji i uruchomienia centralnego ogrzewania. 3. Remont instalacji elektrycznej w zakres której wchodzi: - Zasilanie obiektu. - Złącze pomiarowe. - Rozdzielnica Główna RG. - Instalacja oświetleniowa. - Instalacja gniazd wtykowych oraz urządzeń dedykowanych. - Instalacja teleinformatyczna oraz alarmowa. - Instalacja uziemiająca oraz połączeń wyrównawczych. - Ochrona przeciwprzepięciowa. - Ochrona przeciwporażeniowa. - Ochrona przeciwpożarowa. Uwaga: Szczegółowy zakres zamówienia wraz z opisem określa Załącznik nr 10 do SIWZ - Opis Techniczny - branża budowlana i sanitarna, Załącznik nr 11 do SIWZ - Instalacje elektryczne oraz Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót (branża budowlana i sanitarna, branża elektryczna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na konto Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jerzmanowej: Bank Spółdzielczy w Głogowie oddział w Jerzmanowej nr konta: 75 8646 0008 0000 0600 2046 0006 W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela) kopię dokumentu. 5. Oryginał dokumentu - wadium Wykonawca dostarcza w zamkniętej kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 28.07.2015 r. do godz. 08:30 do pokoju nr 2, parter, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas trwania prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsjerzmanowa.bipstrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach