Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w wrsztatch samochodowych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 7212341 , fax. 024 7212341
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
    ul. Ozorkowskie Przedmieście 2 2
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 024 7212341, fax. 024 7212341
    REGON: 00098948800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.oswiata.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w wrsztatch samochodowych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wykonanie oświetlenia i gniazd wtykowych ogólnego zastosowania; - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia i maszyny; - wykonanie instalacji bezpieczeństwa 24V; - demontaż starej instalacji elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami, a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww ustawy, a więc: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowania: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 2. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okrersowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usług oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie prac związanych z montażem instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej na kwotę w wysokości 60 000 złotych - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia w zakresie sieci oraz instalatorstwa i pomiarów elektrycznych. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowania, to: - złozyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ; - wypełniony kosztorys ofertowy dotyczący wykonania przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ; - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; - jeżeli dotyczy, to wypełniony formularz zlecenia usług podwykonawcom załącznik nr 5 do SIWZ; - podpisany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1.oswiata.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach