Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida ogłasza przetarg
- Adres: 10-685 Olsztyn, ul. Edwarda Turowskiego 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5428233 , fax. 089 5428233
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida
ul. Edwarda Turowskiego 3 3
10-685 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5428233, fax. 089 5428233
REGON: 51062372300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej w części sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 przy ul. Turowskiego 3 w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej w części sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie zgodnie ze specyfikacją techniczną remontu instalacji elektrycznych, przedmiarem robót instalacji elektrycznych i projektem wykonawczym remontu instalacji elektrycznych. Zakres robót obejmuje prace wyszczególnione w przedmiarze robót remontu instalacji elektrycznych oraz w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, tj.: a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy i robót posiadającym uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych. b) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. -Zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace , licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie następujących dokumentów, które należy dołączyć do oferty: - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w formularzu oferty) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, kto będzie pełnił funkcję kierownika budowy wraz z kopią uprawnień kierownika budowy i robót oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz wykonanej, co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz ten musi potwierdzać warunek, o którym mowa w p. 7.1.2 b) siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - zestawienie typów i danych opraw spełniających wymagane parametry oświetleniowe (ewentualne zamienniki) przedstawione w projekcie wykonawczym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego specjalistycznej sali gim-nastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie
Dodano: 2015-04-17 - Remont instalacji elektrycznej rozdzielczej w budynku nr 52/I/2 na terenie Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2014-10-07 - Remont wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych II etap w budynku Przedszkola Miejskiego Nr.19 w Olsztynie.
Dodano: 2013-06-19 - Zmiana sposobu użytkowania kotłowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie na sale dydaktyczne i pracownie dla zawodu: Technika architektury Krajobrazu i Technika Agrobiznesu - branża elektryczna
Dodano: 2013-04-05 - Remont Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Żołnierskiej 47 w Olsztynie - I etap
Dodano: 2013-04-02 - Zmiana sposobu użytkowania kotłowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie na sale dydaktyczne i pracownie dla zawodu: Technika Architektury Krajobrazu i Technika Agrobiznesu - branża elektryczna
Dodano: 2013-01-17 - Remont i modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Olsztynie.
Dodano: 2012-07-30