Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w części sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 przy ul. Turowskiego 3 w Olsztynie

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida ogłasza przetarg

  • Adres: 10-685 Olsztyn, ul. Edwarda Turowskiego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5428233 , fax. 089 5428233
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida
    ul. Edwarda Turowskiego 3 3
    10-685 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5428233, fax. 089 5428233
    REGON: 51062372300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w części sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 przy ul. Turowskiego 3 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej w części sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie zgodnie ze specyfikacją techniczną remontu instalacji elektrycznych, przedmiarem robót instalacji elektrycznych i projektem wykonawczym remontu instalacji elektrycznych. Zakres robót obejmuje prace wyszczególnione w przedmiarze robót remontu instalacji elektrycznych oraz w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, tj.: a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy i robót posiadającym uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych. b) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. -Zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace , licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie następujących dokumentów, które należy dołączyć do oferty: - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w formularzu oferty) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, kto będzie pełnił funkcję kierownika budowy wraz z kopią uprawnień kierownika budowy i robót oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz wykonanej, co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz ten musi potwierdzać warunek, o którym mowa w p. 7.1.2 b) siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - zestawienie typów i danych opraw spełniających wymagane parametry oświetleniowe (ewentualne zamienniki) przedstawione w projekcie wykonawczym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach