Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie przy ul. Traugutta 32 - I ETAP

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-370 Pszów, ul. R. Traugutta 32
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4557165 , fax. 0-32 4558947
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
    ul. R. Traugutta 32 32
    44-370 Pszów, woj. śląskie
    tel. 0-32 4557165, fax. 0-32 4558947
    REGON: 27221796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspszow.slask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie przy ul. Traugutta 32 - I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie przy ul. Traugutta 32. Opisu przedmiotu zamówienia dokonano na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wykonanej przez ELPROJEKT - mgr inż. Piotr Garbaczewski, 44-300 Wodzisław Śl. ul. Wiejska 64 - Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie przy ul. Traugutta 32 - I ETAP. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót z dnia 18.05.2015 r. 2. Zakres robót do wykonania Opracowanie obejmuje wykonanie następujących robót elektrycznych w I-etapie: A. Parter: - wymiana kabla zasilającego budynek z istniejącej szafki rozdzielczo-pomiarowej do tablicy głównej T1; - wymiana tablic rozdzielczych T1 , T3 , tablica T2 pozostanie istniejąca; - wymiana tablic rozdzielczych zasilania 230VAC dedykowanego komputerów TK1; - tablice T4 i TK2 zostaną wymienione w II - etapie; - wymiana wewnętrznych linii zasilających do tablic T1, T3, T4 , TK1, TK2 , wlz do tablicy T2 pozostanie istniejący; - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oświetleniem w pomieszczeniach ozn.: 1 , 2 , 3 , 3A , 3B , 4 , 5 , 6 , 9; - wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej; - wykonanie instalacji ochrony od porażeń; - malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych remontem. B. Piętro: - wymiana tablic rozdzielczych T7 , T8 , T9; - wymiana tablic rozdzielczych zasilania 230VAC dedykowanego komputerów TK3 , TK4, TK5; - wymiana wewnętrznych linii zasilających do tablic T7, T8, T9 , TK3, TK4 , TK5; - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oświetleniem w pomieszczeniach ozn.: 22 , 24 , 26 , 27 , 29 , 38 , 39; - w pomieszczeniach ozn. 23 i 25 należy wyprowadzić obwody elektryczne gniazd wtykowych i oświetlenia do zasilania w przyszłości urządzeń pracowni technicznych; - w pomieszczeniu ozn. 37 projektuje się wymianę samych opraw oświetleniowych wraz z łącznikami oświetlenia; - wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej; - wykonanie instalacje ochrony od porażeń; - malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych remontem. C. Poddasze: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oświetleniem. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 2) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania przedmiotu umowy, 3) przygotowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu zadania, która obejmuje: złożenie certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych wbudowanych materiałów, wyrobów i urządzeń wraz z zestawieniami, protokołów z pomiarów instalacji elektrycznej, karty gwarancyjnej dla całego zadania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotowych pomieszczeń, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej frontu robót poniesie wykonawca. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - minimum 60 miesięcy - maksimum 120 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 6. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto, zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsppszow.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach