Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego

Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-360 Lublin, ul. Sulisławicka 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7481881 , fax. 081 7481881
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie
    ul. Sulisławicka 7 7
    20-360 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7481881, fax. 081 7481881
    REGON: 06019277700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/kpss/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty elektryczne: Kod CPV - 45316100-6 dotyczące remontu instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego przy budynku Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie, ul. Sulisławicka 7.w tym: 1.1 Roboty ziemne i rozbiórkowe CPV - 45111000-8 - wykonanie przepustów o dł. do 15 m - 1 szt - ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,60 m, - 230 mb - ręczne wykopy jamiste o głębokości do 1,5 m - 7 m3 - rozbiórka elementów żelbetowych - 7,63 m3 - wywiezienie gruzu na odl 25 km - 7,63 m3 1.2 Roboty elektryczne CPV - 45316100-6 - układanie kabli wielożyłowych o masie do 1 kg/m - 245 mb - stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250 kg - 7 szt. - montaż opraw na wysięgnikach - 10 szt. - montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie - 4 szt. - montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg na słupie - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ składający się z: a) książka przedmiaru 3. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek dokonać pomiarów z natury przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi w oparciu o złożoną ofertę oraz dołączone do niej oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.3 oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych 3.4 ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym na przedmiot zamówienia 3.5 podpisany projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/kpss/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach