Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej niskiego napięcia zasilania ogólnego i sieci komputerowej w budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31 - Etap II

Urząd Statystyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Oławska 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3716400 , fax. 071 3716360
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny we Wrocławiu
    ul. Oławska 31 31
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3716400, fax. 071 3716360
    REGON: 00033171900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej niskiego napięcia zasilania ogólnego i sieci komputerowej w budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31 - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu wewnętrznej instalacji elektrycznej niskiego napięcia zasilania ogólnego i sieci komputerowej w budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31 dotyczącego między innymi wykonania: - nowej instalacji elektrycznej od rozdzielnicy głównej RG w systemie TN-S z rozdzielonymi przewodami N i PE; - nowych rozdzielnic piętrowych dla obwodów oświetlenia i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia oraz dla obwodów komputerowych; - nowych rozdzielnic piętrowych dla obwodów gniazd komputerowych; - nowej instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, oświetleniowej i komputerowej; - nowej instalacji oświetlenia klatki schodowej; - nowej instalacji od rozdzielnic piętrowych do puszek połączeniowych oraz nowych obwodów gniazd komputerowych; - oraz wymiany WLZ-tów i zakresu wszystkich prac remontowych w pomieszczeniach od parteru do szóstego piętra budynku przewidzianych w dokumentacji. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje prace ujęte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ oraz w projekcie wykonawczym - załącznik nr 12 do SIWZ. 4. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Użyte materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności; 2) wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów; 3) wykonawca jest zobowiązany wykonywać prace remontowe zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp i ppoż. przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr. 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy; 4) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót (prac remontowych) niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego; 5) wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót (prac remontowych) w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót; 6) wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku na szkody oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu przez pracowników wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 7) przed przystąpieniem do prac remontowych i w trakcie wykonywania prac wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania zaplecza robót w miejscu uzgodnionym z zamawiającym; powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscu udostępnionym przez zamawiającego; - zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracowniko; zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy prac remontowych; - przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż.; - dokonania niezbędnych zabezpieczeń terenu robót; za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada wykonawca (kierownik budowy); - utrzymania terenu prac remontowych w należytym porządku; - zainstalowania kontenera na składowanie gruzu i odpadów oraz sukcesywne jego wywożenie, a po zakończeniu robót do całkowitego uporządkowania terenu; - dokonania utylizacji urządzeń zdemontowanych i przekazania zamawiającemu oryginału karty przekazania odpadu; - prowadzenia robót w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy Urzędu, wszelkie prace uciążliwe należy zgłaszać zamawiającemu w celu uzgodnienia godzin pracy - prace remontowe będą prowadzone na czynnym obiekcie; - realizacji robót (prac remontowych) zgodnie z technologią ich wykonania; - prowadzenia dziennika budowy, zgłaszania robót (prac remontowych) do odbioru. 5. Dobrane przez projektanta materiały i urządzenia konkretnych producentów zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania (zaproponowania w ofercie) rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są dobrane przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych i eksploatacyjnych materiałów i urządzeń zaprojektowanych, a także będą spełniać funkcje użytkowe materiałów i urządzeń zaprojektowanych oraz posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania określone w przedmiotowych dokumentach. 6. Wbudowane materiały muszą, co do jakości odpowiadać wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi w związku z art. 10 ustawy Prawo budowlane, projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: - za miesięczny pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych do wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający obciąży wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca kwotą ryczałtową w wysokości 150,00 złotych brutto; - za miesięczny pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający obciąży wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca kwotą ryczałtową w wysokości 50,00 złotych brutto. 8. Wybrany wykonawca udzieli zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres minimum 48 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji określa Dokument gwarancyjny stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi rozpocznie się od następnego dnia, licząc od daty odbioru końcowego (Protokół Odbioru Końcowego) tych robót (prac remontowych) bez wad. 9. W przypadku gdy producent udziela gwarancji na okres dłuższy, niż 48 miesięcy obowiązuje gwarancja producenta. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych prac remontowych oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, w ciągu 48 miesięcy po dokonaniu odbioru końcowego robót (prac remontowych) przez zamawiającego. 11. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 12. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji lub rękojmi, oferta, jako nie spełniająca wymagań zamawiającego zostanie odrzucona. 13. Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu robót objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca prac remontowych i warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. 14. Każdy wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnej terenu robót (prac remontowych) objętego niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 15. Prace remontowe wykonywane będą w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy w budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, a więc w godzinach od 16:00 do 22:00 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 7:00 do 22:00. 16. W czasie wykonywania prac remontowych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 17. Prace remontowe w budynku należy wykonywać tak, aby nie uszkodzić istniejących instalacji znajdujących się w budynku. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia istniejących instalacji w trakcie prowadzenia prac remontowych, wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do ich usunięcia. 18. Wykonawca zapewni kierownictwo robót (prac remontowych) osobie z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 19. Potwierdzeniem odbioru końcowego przez zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie bezusterkowego Protokołu Odbioru Końcowego robót (prac remontowych). 20. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/wroc, w części O URZĘDZIE, Informacje ogólne w zakładce Zamówienia publiczne US
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach