Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń w budynku Przedszkola Nr 1 w Płońsku

Przedszkole Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 662 22 71 , fax. 0-23 662 22 71
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 1
    ul. Kolejowa 5 5
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 662 22 71, fax. 0-23 662 22 71
    REGON: 13050106900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa - przedszkole

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń w budynku Przedszkola Nr 1 w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku Przedszkola Nr 1 w Płońsku związanych z: - wymiana instalacji elektrycznej, malowaniem pomieszczeń. Powierzchnia całkowita pomieszczeń przewidzianych do remontu wynosi około 460,00 m kw. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze: - zabezpieczenie folią posadzek i wyposażenia pomieszczeń, - demontaż instalacji elektrycznej, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do wykonania robót malarskich, - wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki. 2. Roboty remontowe instalacji elektrycznej: - montaż tablic rozdzielczych oraz złącza napowietrznego, - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, - wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, - wykonanie pomiarów sprawdzających. 3. Roboty malarskie: - malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - malowanie lamperii farbami olejnymi, - malowanie stolarki drzwiowej farbami olejnymi, - malowanie ścianek działowych oraz drobnych elementów drewnianych farbami olejnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność umożliwiająca wykonanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) kierownik budowy ( 1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, 2) osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, 3) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości 100 000,00 zł każda robota, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 złotych. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zasady składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcja: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy, co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi złożyć oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełniania warunków przez Wykonawców dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadanej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę ich łączny potencjał. 4) Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w pkt. I. 5) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w taki sposób, aby prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez właściwego Wykonawcę. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów obliczonych wg poniższych zasad: - warunek realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie będzie oceniany następująco: wykonane 2 roboty budowlane o wartości 100 000,00 zł każda wykazana robota - wymagany warunek spełniony , za każde następne wykonane 100 000,00zł ponad wymagane Wykonawca otrzyma 1 punkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu i uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli jednak Wykonawcy na pozycjach 5 i wyższych niż 5, uzyskają taką samą liczbę punktów Zamawiający zaprosi ich do składania ofert z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (liczba Wykonawców nie może przekraczać 20 - w tym przypadku o kolejności Wykonawców na liście decyduje data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu). Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do treści art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika Nr 2.(dostępny na stronie internetowej Zamawiającego) 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa: aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa: 1) dokumenty uprawnień (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie w zakresie robót budowlanych - kierownik budowy (1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, 2) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez te osoby czynności w niniejszym zamówieniu, wg Załącznika Nr 3 (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego) 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie za pomocą udostępnionego potencjału technicznego i w wykazie, o którym mowa w pkt. 3. 1) 2) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wg Załącznika nr 4 (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego) 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem wartości robót, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg Załącznika nr 4 (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego). Dokumenty potwierdzające że roboty budowlane zostały wykonane należycie muszą odnosić się tylko do robót wymienionych w wykazie i zawierać stwierdzenie, że zostały wykonane należycie. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę gwarancyjną określoną w złotych (PLN) nie mniejszą niż 50 000,00 złotych, polisa lub inny dokument ubezpieczenia muszą być ważne co najmniej w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, co najmniej na okres realizacji umowy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach