Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej

Gmina Miedzichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64361 Miedzichowo, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 410 240 , fax. 614 410 250
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzichowo
    ul. Poznańska 12
    64361 Miedzichowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 410 240, fax. 614 410 250
    REGON: 54624200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzichowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Gminy przy ul. Poznańskiej 12 w Miedzichowie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Gminy w Miedzichowie w zakresie robót zgodnym z : - Projektem budowlanym i Przedmiarem robót UWAGA ! - Prowadzenie prac remontowych nie może zakłócić pracy Urzędu. - Z uwagi na brak wolnych pomieszczeń biurowych Zamawiający wymaga by Wykonawca przeprowadzał remont etapowo zgodnie z uzgodnionym, przy podpisaniu umowy, harmonogramem realizacji. 2.1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało : - przygotowanie pomieszczeń do wykonywania prac remontowych / wyniesienie mebli, odłączenie komputerów i telefonów, zabezpieczenie podłóg i wykładzin/ - przygotowanie zastępczych stanowisk pracy, z podłączeniem komputerów i telefonów, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego - po zakończeniu prac w pomieszczeniach, na kondygnacji, wniesienie i ustawienie mebli, podłączenie komputerów i telefonów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach