Gmina Miedzichowo ogłasza przetarg
- Adres: 64361 Miedzichowo, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614 410 240 , fax. 614 410 250
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzichowo
ul. Poznańska 12
64361 Miedzichowo, woj. wielkopolskie
tel. 614 410 240, fax. 614 410 250
REGON: 54624200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzichowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Gminy przy ul. Poznańskiej 12 w Miedzichowie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Gminy w Miedzichowie w zakresie robót zgodnym z : - Projektem budowlanym i Przedmiarem robót UWAGA ! - Prowadzenie prac remontowych nie może zakłócić pracy Urzędu. - Z uwagi na brak wolnych pomieszczeń biurowych Zamawiający wymaga by Wykonawca przeprowadzał remont etapowo zgodnie z uzgodnionym, przy podpisaniu umowy, harmonogramem realizacji. 2.1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało : - przygotowanie pomieszczeń do wykonywania prac remontowych / wyniesienie mebli, odłączenie komputerów i telefonów, zabezpieczenie podłóg i wykładzin/ - przygotowanie zastępczych stanowisk pracy, z podłączeniem komputerów i telefonów, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego - po zakończeniu prac w pomieszczeniach, na kondygnacji, wniesienie i ustawienie mebli, podłączenie komputerów i telefonów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-06-18 - Modernizacja oświetlenia
Dodano: 2024-06-14 - roboty budowlane
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń – etap I
Dodano: 2024-05-23 - Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
Dodano: 2024-05-08 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na ścianie wiat magazynowych
Dodano: 2024-04-08 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja monitoringu na potrzeby organizacji imprez masowych na stadionie im. A. Smoczyka
Dodano: 2024-02-09