Dom Dziecka Nr 1 im. Janka Krasickiego ogłasza przetarg
- Adres: 91-224 Łódź, ul. Aleksandrowska 123
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 652-84-75 , fax. 0-42 652-84-75
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka Nr 1 im. Janka Krasickiego
ul. Aleksandrowska 123 123
91-224 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 652-84-75, fax. 0-42 652-84-75
REGON: 00022272300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddnr1.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka opiekuńczo - wychowawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont instalacji C.O. od węzła do budynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wymiana rur c.o. pomiędzy węzłem cieplnym a budynkiem mieszkalnym , prace ziemne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnienie warunków wynikających z art.22 ust.1 nie wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 Prawa zamówień publicznych ( Dz. U. nr. 19 z 29.01.2004 r. poz.177 )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzałalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. oświadczenie , że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków , składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego 3. wykaz robót zbliżonych zakresem i wartością do zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat z podaniem ich daty i miejsca wykonania , wraz z referencjami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddnr1.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną