Przetargi.pl
Remont instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno – kanalizacyjnej, węzła ciepłowniczego dwufunkcyjnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie

Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
    Prosta 69
    00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
    REGON: 14000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.bip.um.warszawa.pl , http://zmsp.warszawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno – kanalizacyjnej, węzła ciepłowniczego dwufunkcyjnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno – kanalizacyjnej, węzła ciepłowniczego dwufunkcyjnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie. I. Opis Przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno – kanalizacyjnej, węzła ciepłowniczego dwufunkcyjnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie, zgodnie z dokumentacją projektowa zawierającą: • Projekt budowlano – wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania i wodno – kanalizacyjnych w budynku przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie z grudnia 2018 r. • Projekt techniczny węzła cieplnego dwufunkcyjnego dla budynku mieszkalnego przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie. • Projekt budowlano – wykonawczy doposażenia węzła cieplnego dla budynku mieszkalnego przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie. • Projekt budowlano – wykonawczy instalacji zasilania elektrycznego pomieszczenia węzła i węzła cieplnego kompaktowego dla budynku mieszkalnego przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie. • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót sanitarnych i robót budowlanych dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kozietulskiego 4B w Warszawie. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Budynek przy ul. Kozietulskiego 4B jest budynkiem przedwojennym w zabudowie szeregowej. Obiekt posiada trzy kondygnacje naziemne (parter, I piętro, II piętro) oraz jest podpiwniczony. Budynek wyposażony jest w instalacje wody zimnej, wody ciepłej z piecyków gazowych, kanalizację sanitarną, instalację centralnego ogrzewania z węzła jednofunkcyjnego, instalację gazową oraz instalację elektryczną. Dane budynku: Powierzchnia użytkowa budynku wynosi: 333,0 m2 Kubatura budynku wynosi: 1420,0 m3 Ilość lokali mieszkalnych: 6 szt. Ilość klatek chodowych: 1 szt. Ilość wind: 0 szt. II. Zamówienie obejmuje: W zakresie zamówienia wchodzi m.in. wykonanie: 1. Remontu instalacji centralnego ogrzewania i węzła ciepłowniczego Roboty obejmują m.in.: • demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, • montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z armaturą, • demontaż instalacji węzła ciepłowniczego, • montaż instalacji węzła ciepłowniczego wraz z instalacją automatycznej regulacji, • roboty budowlane w pomieszczeniu węzła ciepłowniczego oraz roboty poinstalacyjne związane z remontem instalacji centralnego ogrzewania • roboty instalacyjne elektryczne w węźle ciepłowniczym, • wykonanie uziomów, • próby i uruchomienie węzła ciepłowniczego dwufunkcyjnego – odbiory Veolii Energia Warszawa S.A., • uruchomienie i wykonanie próby na gorąco instalacji centralnego ogrzewania i węzła ciepłowniczego wraz z regulacją na początku sezonu grzewczego, • pomiary. 2. Remontu instalacji wodno – kanalizacyjnej • demontaż istniejącej instalacji wodnej w budynku, • montaż nowej instalacji wodnej (poziomy, piony, lokalówki) wraz z armaturą, • montaż wodomierzy w lokalach mieszkalnych na instalacji wody zimnej i ciepłej, • wykonanie próby ciśnieniowej instalacji wodnej, • demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku, • montaż kanalizacji sanitarnej w budynku (piony, podejścia do urządzeń sanitarnych w lokalach mieszkalnych), poziomy kanalizacji pod posadzką w piwnicy nie podlegają wymianie, • montaż wywiewek kanalizacjinych na dachu oraz czyszczaków rewizyjnych w piwnicy, • wykonanie próby szczelności instalacji kanalizacji sanitarnej, • montaż misek ustępowych w lokalach, • roboty poinstalacyjne instalacji wodno – kanalizacyjnej. III. Termin realizacji: Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia z dniem podpisania Umowy. Termin zakończenia robót instalacyjno-budowlanych ustala się do dnia 31.10.2019 r. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 15.11.2019 r. Przez termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się wykonanie wszystkich robót wraz z odbiorem końcowym i przekazaniem do eksploatacji przedmiotu zamówienia. IV. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 2. Opracowanie kosztorysu powykonawczego. 3. Przekazanie dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej edytowalnej (doc, dwg, ath) oraz pdf w jednym egzemplarzu na płycie CD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 800,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonanie umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 1986 ze zm.), 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Utrata wadium. Zgodnie z art. 46 ust 4a oraz ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 1986 ze zm.), Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia realizacji umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi oświadczenie lub kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 1.3 lit. b. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach