Gmina Jadów ogłasza przetarg
- Adres: 05-280 Jadów, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 754 044 , fax. 256 754 384
- Data zamieszczenia: 2019-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
ul. Jana Pawła II 17
05-280 Jadów, woj. mazowieckie
tel. 256 754 044, fax. 256 754 384
REGON: 53642700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W URLACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) renowację nawierzchni trawiastej oraz wykonanie nawodnienia przyszkolnego boiska sportowego, b) remont istniejącej bieżni prostej 4-torowej 60 m na nawierzchnię sztuczną poliuretanową, c) remont skoczni do skoku w dal na nawierzchnię sztuczną poliuretanową zakończoną zeskocznią z piasku Roboty budowlane będą wykonywane na działce nr 636/12 w Urlach przy ulicy Żwirki i Wigury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja projektowa - Zał. nr 1A do SIWZ 2) przedmiar robót budowlanych - Zał. Nr 1B do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2)Tabela elementów scalonych sporządzona wg układu przedmiaru robót. 3)Dowód wniesienia wadium. 4)Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 5)Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 6)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja kompleksu sportowego przy Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku – etap I
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa zespołu boisk przy Szkole Podstawowej w ZS-P w Otrębusach.
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa wielofunkcyjnego boiska przy Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łosicach
Dodano: 2024-02-26 - Budowa bieżni przy Szkole Podstawowej w Starym Lubotyniu
Dodano: 2024-02-23 - Mistrzowskie boisko – przebudowa boiska do piłki nożnej przy PSP nr 17
Dodano: 2024-02-22 - Rozbudowa i przebudowa zaplecza szatniowego przy boisku do piłki nożnej w Lwówku wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2023-12-06 - Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21
Dodano: 2023-11-03 - Modernizacja kompleksu sportowego przy Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku – Etap I
Dodano: 2023-11-02 - Modernizacja kompleksu sportowego przy Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku – Etap I
Dodano: 2023-10-17