Wójt Gminy Grybów ogłasza przetarg
- Adres: 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4450204 , fax. 018 4450204
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Grybów
ul. Jakubowskiego 33 33
33-330 Grybów, woj. małopolskie
tel. 018 4450204, fax. 018 4450204
REGON: 49000749400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont infrastruktury drogowej, wykonanie górnej warstwy podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg administrowanych przez Urząd Gminy w Grybowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont infrastruktury drogowej, wykonanie górnej warstwy podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg administrowanych przez Urząd Gminy w Grybowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 8000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetragu mogą wziąść udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia - nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń przez nich złożonych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy, 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1, a mianowicie: a) oferta cenowa; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) uprawnienia: kierownika budowy do kierowania robotami w branży drogowej zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; g) wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentują należyte zrealizowanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z potwierdzeniem że roboty zostały wykonane należycie i którzy przedłożą wykaz tych zamówień, - rodzajem: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej, - wartością: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej o wartości robót nie mniejszej niż cena w ofercie. h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; i) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej; j) umowa; k) kserokopia dowodu wniesienia wadium. l) harmonogram rzeczowo - finansowy, m) wykaz tych części zamówienia, które wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200249 - Droga na Kozłówek, nr dz. ewid. 189, 24 w miejscowości Bistuszowa w km 0+150,00 - 0+600,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200248 - Droga na Naprawcę (II etap), nr dz. ewid. 109/2, 109/3, 109/4, 109/5 w miejscowości Bistuszowa w km 0+000,00 - 0+600,00
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257 - Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400, Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190
Dodano: 2016-07-19 - Budowa parkingu ekologicznego w oś. Centrum A wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Klubu /Jędruś/. Znak sprawy 5/VII/2016
Dodano: 2016-07-15 - Budowa układu komunikacyjnego wraz z zatoką autobusową na skrzyżowaniu al. M. B. Fatimskiej i ul. Słonecznej w Tarnowie
Dodano: 2016-07-12 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka dk nr 28 w km od 44+950 do 45+350 oraz skrzyżowania dk nr 28 w km 45+150 z drogą wojewódzką nr 957 w miejscowości Białka
Dodano: 2016-07-07 - Remont al. Jana Pawła II w Tarnowie - etap II
Dodano: 2016-07-06 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka dk nr 79 w km od 359+355 do 359+700 oraz skrzyżowania dk nr 79 w km 359+375 z drogą gminną nr 601652K w miejscowości Niegoszowice
Dodano: 2016-07-06 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa skrzyżowania obwodnicy Skawiny oraz drogi krajowej nr 44 (ul. Krakowska) w Skawinie
Dodano: 2016-06-27 - Remont dróg gminnych zniszczonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Joniny - droga na Zbiornik, nr drogi/dz. ewid. 257/2, 257/5 w km od 0+005 do 0+450, Część II - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kowalowa - droga na Gubernata, nr drogi/dz. ewid. 207/1 w km od 0+650 do 1+020.
Dodano: 2016-06-17