Przetargi.pl
Remont i zmiana sposobu użytkowania budynku oraz budowa kotłowni gazowej w miejsce koksowej na potrzeby internatu dla ZSP w Kamieniu Pomorskim przy ul. Jedności Narodowej 5 w Kamieniu Pomorskim.

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7b
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Wolińska 7b 7b
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i zmiana sposobu użytkowania budynku oraz budowa kotłowni gazowej w miejsce koksowej na potrzeby internatu dla ZSP w Kamieniu Pomorskim przy ul. Jedności Narodowej 5 w Kamieniu Pomorskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego na internat na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim. Lokalizacja: Budynek znajduje się przy ul Jedności Narodowej 5 w Kamieniu Pomorskim naprzeciw stacji PKP, nr działki 165, obręb 3, gm. Kamień Pomorski Istniejący stan budynku: W przeznaczonym do adaptacji budynku mieścił się Urząd Skarbowy. Był to budynek typowo biurowy 2 kondygnacyjny podpiwniczony z poddaszem użytkowym. W piwnicy umieszczona jest kotłownia na węgiel i magazyny archiwalne. Na parterze i pierwszym piętrze znajdują się pomieszczenia biurowe z sanitariatami. Na poddaszu użytkowym umieszczone były: magazyn druków, pomieszczenia biurowe i WC. Komunikacja odbywała się wewnętrzną klatką schodową. Fundamenty po wizji lokalnej, nie stwierdza się spękań, odkształceń i zarysowań ścian. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne bez zastrzeżeń. Konstrukcja dachu drewniana płatwiowo - kleszczowa, czterospadowa pokryta dachówką. Stolarka drzwiowa i okienna drewniana, Charakterystyczne wymiary: powierzchnia zabudowy - 162,88 m2 powierzchnia użytkowa - 336,62 m2 powierzchnia piwnicy - 120,6 m2, kubatura - 1816,0 m3 Opis adaptacji budynku Projekt obejmuje zmianę sposobu użytkowania budynku biurowego na internat szkolny. Zakres robót: ? roboty rozbiórkowe: ? roboty remontowo - budowlane, ? elewacja, ? instalacje sanitarne, ? instalacje wod - kan, ? instalacje grzewcze wraz z kotłownią, ? instalacje wentylacyjne, ? instalacje gazowe, ? instalacje elektryczne, ? instalacje odgromowe Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną tj. projektem budowlanym - załącznik nr 8 do siwz, przedmiarem robót - załącznik nr 9 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do siwz. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach