Przetargi.pl
Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, polegającego na wykonaniu robót remontowych i zakupie wyposażenia wraz z dostawą. Zakresem niniejszego zamówienia objęte są: 1. Wykonanie robót remontowych. W zakres prac związanych z realizacją robót remontowych wchodzą: 1.1. Remont podłogi drewnianej w części świetlicowej budynku o łącznej powierzchni 182,6 m2. Częściowa wymiana desek oraz cyklinowanie i lakierowanie podłogi, w tym: - ułożenie podłogi z desek struganych o grubości 32 mm - 57,4 m2, - rozbiórka schodów o konstrukcji drewnianej wraz ze sceną - 21,63 m2, - wymiana elementów podłogi - listwy przyścienne - 56,57 m2, - odtworzenie sceny - 12,45 m2, - cyklinowanie i trzykrotnie polakierowanie podłogi - 182,6 m2. 1.2. Montaż sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - 182,60 m2. 1.3. Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: - okno o wym. 1435 x 2065 mm (dwudzielne) - 1 szt., - okno o wym. 56,5 x 83,5 mm (jednodzielne) - 2 szt., - skrzydła drzwiowe płytowe wewn. pełne jednoskrzydłowe o wym. 80 x 200 - 2 szt., - skrzydła drzwiowe płytowe wewn. pełne jednoskrzydłowe do WC o wym. 70 x 200 - 1 szt., - ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych malowane dwukrotnie - 3 szt., - drzwi stalowe pełne wraz z ościeżnicą o wym. 90 x 200 - 1 szt. 1.4. Remont ścian w części świetlicowej i w korytarzu polegający na naprawie uszkodzonych tynków, wykonaniu lamperii z tynku żywicznego oraz malowaniu, w tym: - zmycie starej farby, przygotowanie podłoża pod malowanie wraz ze szpachlowaniem nierówności, - wykonanie pasów tynków zwykłych pokrywających bruzdy z przewodami elektrycznymi, - wykonanie wyprawy cienkowarstwowej o fakturze strukturalnej. 1.5. Remont instalacji elektrycznej polegający na wymianie rozdzielni głównej, wymianie przewodów oraz osprzętu elektrycznego (oprawy, gniazda, wyłączniki), w tym: - demontaż opraw świetlówkowych, żarowych, demontaż gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych, przewodów wtykowych, tablic rozdzielczych, - montaż rozdzielni głównej z wyposażeniem, - montaż wypustów, gniazd trójfazowych, - montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych, - montaż opraw świetlówkowych przykręcanych - kinkiety. 1.6. Modernizacja instalacji grzewczo-wentylacyjnej (montaż klimatyzatorów, wentylatora, podgrzewacza wody, grzejnika elektrycznego), w tym: - montaż wentylatorów wiszących (klimatyzatory ścienne) - 4 szt., - montaż wentylatora ściennego (kuchenno-łazienkowy) - 1 szt., - montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody - 1szt., - montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego - 1 szt. 2. Zakup i dostawa wyposażenia W ramach niniejszego zamówienia należy zakupić, dostarczyć oraz zamontować następujące wyposażenie: Lp. Nazwa i opis Ilość 1. płyta żeliwna na piec 1 szt. 2. krzesła 90 szt. 3. popielnica stojąca 1 szt. 4. wieszaki ubraniowe stojące 3 szt. 5. kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym 3 szt. Opis wyposażenia: 1. Płyta żeliwna na piec - (wymiary pieca 190 x 110). 2. Krzesła (stelaż oparcia oraz nóg krzesła wykonany ze stali giętej (chromowanej) siedzisko tapicerowane - skóra ekologiczna). 3. Popielnica stojąca (popielnica stojąca zewnętrzna, konstrukcja stalowa, wysokość całkowita ok. 75 cm). 4. Wieszaki ubraniowe - stojące, 5. Kuchnia gazowa wolnostojąca z piekarnikiem elektrycznym - szerokość 60 cm. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2 800,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lask.pl/archiwum/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach