Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg
- Adres: 98-400 Wieruszów, ul. Rynek 1-7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (062) 7841820 , fax. 062 7841789
- Data zamieszczenia: 2013-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
ul. Rynek 1-7 1-7
98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
tel. (062) 7841820, fax. 062 7841789
REGON: 00052431200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieruszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i wyposażenie świetlicy w Lubczynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont Świetlicy w Lubczynie wraz z dostawą i montażem wyposażenia. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz specyfikę dostaw przedstawiono w opisie Części I i Części II zamówienia. 2. Część I zamówienia - remont Świetlicy w Lubczynie wraz z dostawą i montażem wyposażenia pomieszczenia socjalnego. 2.2 Zamówienie w zakresie robót budowlanych obejmuje: 1) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, a) wymianę okien na okna o podobnym kształcie i podziale, rozwierane i uchylno - rozwierane z PCV wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, b) wymianę drzwi wewnętrznych w kolorze bukowym. 2) Wymianę podłóg: a) zerwanie posadzek i rozbiórkę istniejących podłóg drewnianych, b) wykonanie nowych posadzek betonowych wraz z wykonaniem izolacji z folii PCV i cieplnej, c) montaż paneli podłogowych i płytek ceramicznych wraz z listwami podłogowymi. 3) Przebudowę toalet: a) demontaż ścianek drewnianych, ściany ceramicznej- działowej, okładzin ściennych instalacji wod. kan. i c.o, b) montaż ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowych oraz prefabrykowanych, c) montaż glazury ściennej, d) wykonanie wentylacji wraz z wymianą istniejących kratek wentylacyjnych i udrożnienie kanałów. 4) Malowanie ścian, sufitów, osłon grzejnikowych, kraty stalowej i dźwigarów na sali głównej oraz pozostałych pomieszczeniach. 5) Wymianę instalacji c.o. wraz z podłączeniem do istniejącej kotłowni w niezależny obieg, 6) Wymianę instalacji wodno- kanalizacyjnej w łazience, 7) Instalację elektryczną: a) wymianę instalacji elektrycznej na głównej sali oraz pozostałych pomieszczeniach, b) montaż lampy zewnętrznej z fotokomórką 8) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki. 2.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie w/w robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót do wykonania oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 2.4 Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej remontowanego budynku. 2.5 Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia socjalnego obejmuje dostawę wraz z montażem: a) mebli, b) sprzętu AGD. 2.6 Szczegółowy spis sprzętu AGD i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia pomieszczenia socjalnego- załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Część II zamówienia - Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczenia świetlicy. 1) Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia świetlicy obejmuje : 1) dostawę wraz z montażem sprzętu elektronicznego i multimedialnego, 2) dostawę pomocy dydaktycznych. 2) Szczegółowy spis sprzętu elektronicznego, multimedialnego, pomocy dydaktycznych i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia świetlicy załącznik nr 5 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) 3000,00 zł na Część I zamówienia 2) 1000,00 zł na Część II zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOCIEPLENIE BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W BEŁCHATOWIE PRZY AL. WYSZYŃSKIEGO 6
Dodano: 2016-06-16 - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu stolarki wiatrołapu w żłobku nr 24 przy ul. Rydzowej 7 i w żłobku nr 25 przy ul. Odyńca 35.
Dodano: 2016-04-26 - Remont budynku w Bratoszewicach
Dodano: 2014-03-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej typowej i nietypowej na stolarkę z PCV
Dodano: 2013-09-06 - Remont budynku w Woli Błędowej
Dodano: 2013-08-14 - Remont budynku w Bratoszewicach
Dodano: 2013-08-14 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 33.
Dodano: 2013-07-30 - Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w Strykowie przy ul. Sowińskiego 10
Dodano: 2013-07-09 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 33.
Dodano: 2013-07-05 - REMONT ZABYTKOWEJ STOLARKI OKIENNEJ, wraz z dostawą i montażem, w lokalach mieszkalnych w budynku Nr 13 - zabytkowym DWORKU w miejscowości Nawrotów - Teklinów, gm. Wieruszów
Dodano: 2012-10-23