Przetargi.pl
Remont i wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Rogowo w miejscowościach Czewujewo i Skórki.

Urząd Gminy w Rogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3024053 , fax. 052 3024275
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Rogowie
    ul. Kościelna 8 8
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3024053, fax. 052 3024275
    REGON: 00053978500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Rogowo w miejscowościach Czewujewo i Skórki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót remontowych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murowe i betoniarskie, c) roboty posadzkarskie i wykładzinowe, d) demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, f) roboty malarskie, g)wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wraz z armaturą, h) wykonanie instalacji odgromowej, i) roboty blacharsko - dekarskie, j) docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, k) wywóz gruzu - karta przekazania odpadu na składowisko na odbiór końcowy, l) wywóz odpadu niebezpiecznego tj. płyt azbestowo - cementowych na składowisko odpadów niebezpiecznych (Wykonawca na odbiór końcowy winien dołączyć kartę przekazania odpadu), 2. Wyposażenie pomieszczeń świetlicy w m. Czewujewo zgodnie z załączonym wykazem wraz z montażem. II. Remontu świetlicy wraz z dostarczeniem i montażem wyposażenia w miejscowości Skórki. 1. Zakres robót remontowych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murowe i betoniarskie, c) roboty malarskie, d) roboty posadzkarskie i wykładzinowe, e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, f) wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą przyłącza zewnętrznego, g)wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z armaturą h) montaż przydomowej oczyszczalni ścieków o przepustowości 2,0 m3/d, i)wywóz nagromadzonego gruzu (karta przekazania odpadu na składowisko na odbiór końcowy). 2. Wyposażenie pomieszczeń świetlicy w m. Skórki zgodnie z załączonym wykazem wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót, wykazie wyposażenia, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ i zamieszczone są na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl. Dodatkowo Zamawiający zamieszcza na ww. stronie rzuty przyziemia (parteru) świetlic wiejskich w miejscowościach Czewujewo i Skórki. Wykonawca w ofercie uwzględni cenę usunięcia odpadów w tym odpadów niebezpiecznych (koszty transportu, opłata za przyjęcie na składowisko i inne koszty z tym związane) oraz dostarczy Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na składowisko odpadów lub na składowisko odpadów niebezpiecznych (odbiór końcowy) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 2 (dwóch) podobnych robót remontowych, ogólnobudowlanych - załącznik nr 4, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: kierownika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5. 4) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-3 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 2. 3) Parafowana każda strona formularza umowy - załącznik nr 3. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji. 9) Oświadczenie dotyczące, że Wykonawca zapoznał się z zakresem robót. 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 4 do pkt 7 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 4 do pkt 7 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 2, 8, 9 mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach