Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3592167 , fax. 52 3592733
- Data zamieszczenia: 2011-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
ul. Roosevelta 36/38 36/38
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3592167, fax. 52 3592733
REGON: 09292892800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i wymiana nawierzchni placu przy Liceum Ogólnokształcącym im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 53. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i wymiany nawierzchni placu przy III Liceum Ogólnokształcącym im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 53. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1)Usunięcie ręczne płyt nagrobnych i kostki brukowej oraz ich oczyszczenie i przygotowanie do odbioru, 2)remont studni okien piwnicznych wraz z remontem krat, 3)Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i stalowymi włazami, 4)Wykonanie korytowania pod nawierzchnie piesze i drogowe, 5) Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie piesze i drogowe, 6) Wykonanie obrzeży, 7)Wykonanie nawierzchni pieszych i jezdnych,8)Wykonanie remontu nawierzchni betonowej lewego placu manewrowego, 9)Wykonanie stalowej jezdnej kraty przy drzewie lewego placu manewrowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip. inowroclaw.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną