Przetargi.pl
Remont i wykonanie nawierzchni mineralno –bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Budzów w 2021r.

Gmina Budzów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-211 Budzów, Budzów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 740 032 , fax. 338 740 031
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzów
    Budzów 445
    34-211 Budzów, woj. małopolskie
    tel. 338 740 032, fax. 338 740 031
    REGON: 07218194200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://budzow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wykonanie nawierzchni mineralno –bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Budzów w 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont i wykonanie nawierzchni mineralno –bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Budzów. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze 2) Odwodnienia nawierzchni drogowej 3) Podbudowy 4) Nawierzchnie 5) Pobocze Zamawiający szacuje że ogólna wartość robót do wykonania nie przekroczy 300.000,00zł. Roboty będą wykonywane sukcesywnie na terenie Gminy Budzów w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 lipca 2021r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania elementu o grubości, wymiarach i ilości innej niż określona w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót- wynagrodzenie będzie proporcjonalnie podwyższone lub obniżone w stosunku do ceny ofertowej.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 5 do SIWZ -Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach