Przetargi.pl
Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – etap I

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. „Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – etap I”, w zakresie określonym przedmiarach, STWiOR, w tym m.in.: 1) demontaż i montaż instalacji kanalizacyjnej; 2) demontaż i montaż instalacji wodociągowej; 3) montaż nowej armatury sanitarnej (pisuary, sedesy, umywali, baterie umywalkowe itp.) 4) wykonanie izolacji rur wodociągowych; 5) demontaż oraz montaż nowej instalacji grzewczej w pomieszczeniach WC; 6) wykonanie izolacji rurociągów grzewczych; 7) wykonanie wentylacji pomieszczeń WC wraz z izolacja kanałów wentylacyjnych 8) demontaż oraz montaż nowej centrali wentylacyjnej o wydajności 36000m3/h, centrala z odzyskiem ciepła o sprawności minimum 80%, z nagrzewnia wodną (nagrzewnica należy podłączyć do instalacji CO zasilanej z węzła cieplnego), centrala wyposażona w czujnik dwutlenku węgla, obudowa o klasie szczelności A oraz T3 pod względem przenikania ciepła, filtry powietrza na nawiewie klasy minimum F5 i wywiewie klasy minimum G4. Nową centrale wentylacyjną należy zamontować w pomieszczeniu 1.58 – Wentylatornia. Centralę wentylacyjną należy przetransportować przez drzwi wejściowe – DA4, następnie korytarzem – 1.10. Drzwi wejściowe do pomieszczenia wentylatorni Ds3. W przypadku braku możliwości zamontowania centrali wentylacyjnej poprzez wskazana drogę (centrala będzie większych gabarytów niż światło drzwi i korytarza), Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie Wykucie otworu technologicznego umożliwiającego zamontowanie centrali. Otwór technologiczny należy od góry zabezpieczyć nadprożem żelbetowym a później wypełnić bloczkami na zaprawie oraz otynkować i przemalować. Wykonanie otworu technologicznego wymaga przygotowanie projektu wykonawczego przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane. Projektant zobowiązany jest do dobrania odpowiedniej metody wykonania otworu technologicznego. W ofercie należy uwzględnić również wszelkie czynności związane z przystosowaniem centrali wentylacyjnej do istniejących otworów (połączenie kanałów wentylacyjnych z centralą). Należy również wykonać czyszczenie istniejących kanałów wentylacyjnych. 9) montaż dysz dalekiego zasięgu na kanałach wentylacyjnych, 10) wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych (kanały wentylacyjne o przekroju prostokątnym należy zabezpieczyć matą lamelową. W przypadku braku dostępu do kanałów wentylacyjnych należy zdemontować ecofon oraz ruszt podtrzymujący panele ecofonu. W ofercie należy uwzględnić 40%paneli do wymiany. 11) rozbiórka oraz wykonanie nowego sufitu podwieszanego – 640,90m2 12) wymiana drzwi wodoodpornych – 12 szt. 13) licowanie ścian płytkami – 129,24m2 14) boazerie – lakierowanie – 303,66m2 15) wymiana drzwi w pomieszczeniu kotłowni na drzwi o klasie odporności ogniowej minimum EI30 o wymiarach 210x212 (dzielone na pół) wraz z robotami towarzyszącymi (min. wyprawki murarskie, malowanie itp.) Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osoby zdolnej do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. Wykonawca zamówienia przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Podczas wykonywania robót budowlanych wykonawca napotka na utrudnienia wynikające z funkcjonowania budynku. należy tak prowadzić front robót budowlanych oraz odpowiednio zabezpieczyć teren budowy aby można korzystać z budynku hali. Roboty budowlane w pomieszczeniach toalet należy prowadzić naprzemiennie, czyli po zakończeniu robót budowlanych w jednej toalecie można dopiero rozpocząć roboty w następnej toalecie. Wykonawca zobowiązany jest do 3 dni przed wystąpieniem imprezy, uporządkowania planu budowy przed imprezami planowanymi – wg załącznika imprezy masowe. Uporządkowanie polega na posprzątani ciągów komunikacyjnych z materiałów budowlanych oraz gruzu. Zamawiający zastrzega sobie wskazanie dodatkowych terminów imprez masowych innych niż wymienionych w załączniku imprezy masowe. Taka informacja zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 7 dni przed wystąpieniem imprezy. UWAGA: Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: - Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego, - Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji, - Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy. Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta i inwestora. A. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332200-5 Izolacja cieplna 5321000-3 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332300-6 Instalowanie wentylacji 45331210-1 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331100-7 Roboty budowlane 45000000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7 Hale sportowe 45212225-9 2. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a wymaga aby osoby, które będą wykonywały roboty były zatrudnione na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonywanie tych czynności (robót) polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502 z późn. zm.), tj. pod kierownictwem Wykonawcy. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże dokumenty wskazujące w sposób jednoznaczny na zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę takich jak: kopie umowy o pracę, dowody uiszczenia składek ZUS przez Wykonawcę, względnie inne dowody lub dokumenty wskazujące na zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. W zakresie jakim osoby biorące udział w realizacji zamówienia będą zatrudniane przez Podwykonawcę w oparciu o przepisy ustawy – Kodeks pracy Podwykonawca zobowiązany jest także odpowiednio wykaz osób oraz dokumenty świadczące o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9 000,00 PLN wadium (słownie: dziewięć tysięcy PLN) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 6. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 7. W dokumencie gwarancji lub poręczenia powinna być zamieszczona informacja, że gwarant lub odpowiednio poręczyciel dokona bezwarunkowej zapłaty na każde żądanie Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach