Przetargi.pl
Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminną Bibliotekę Publiczną, Centrum Informacji i Działalność Kulturalną - ETAP II - wyposażenie obiektu - dostawa i montaż sprzętu komputerowego, m.in. zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, monitorów LCD oraz urządzenia wielofunkcyjnego laserowego i urządzeń sieciowych.

Urząd Gminy Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 09-533 Słubice, ul. Płocka 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2778056 , fax. 024 2778210
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Słubice
    ul. Płocka 32 32
    09-533 Słubice, woj. mazowieckie
    tel. 024 2778056, fax. 024 2778210
    REGON: 00054951300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminną Bibliotekę Publiczną, Centrum Informacji i Działalność Kulturalną - ETAP II - wyposażenie obiektu - dostawa i montaż sprzętu komputerowego, m.in. zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, monitorów LCD oraz urządzenia wielofunkcyjnego laserowego i urządzeń sieciowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawów komputerowych, monitorów LCD, urządzenia wielofunkcyjnego laserowego, urządzeń sieciowych, czytnika kodów kreskowych, projektora multimedialnego oraz oprogramowania. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu: - zestawu komputerowego nr 1 - ilość sztuk 1. - zestawu komputerowego nr 2 - ilość sztuk 8. - monitorów LCD - ilość sztuk 9. - urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolor - ilość sztuk 1. - czytnika kodów kreskowych - ilość sztuk 1. - bezprzewodowego punktu dostępowego - ilość sztuk 2. - routera bezprzewodowego z modemem ADSL2/2+ - ilość sztuk 1. - Bezprzewodowej karty sieciowej USB - ilość sztuk 10. - Bezprzewodowej kamery IP - ilość sztuk 3 - Bezprzewodowego Serwera Drukowania - ilość sztuk 1. - Bezprzewodowego Serwera Prezentacji- ilość sztuk 1. - Projektora multimedialnego LCD - 1 szt. - Pakietu biurowego: Microsoft Office 2007 PRO PL - ilość 9 licencji(dołączony do każdego zestawu komputerowego) - 9 szt. - Pakietu antywirusowego: Norton Internet Security 2009 PL - 11 licencji(dołączony do każdego zestawu komputerowego) - 9 szt + 2 dodatkowe licencje. - Programu Wizualny Nadzór 4 (MM Studio)- Licencja bezterminowa na 1 konsole + 10 agentów+ serwis rozszerzony na 3 lata. - Programu WebSite X5 Evolution PL - 1 szt. - System operacyjny: Windows Vista PL (32 bit) - 9 licencji (dołączony do każdego zestawu komputerowego) - 9 szt. 3. Szczegółowe parametry wymagane, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. pPzedstawią wykaz wykonanych usług i dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom lub dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej jednej takiej usługi o wartości min. 100 000 zł netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 a-d, zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1, 3, 4. Ocena warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2. Za posiadanie należytego doświadczenia będzie uznawane wykonanie co najmniej jednej dostawą odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 000 zł netto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zmawiający nie wymaga, by zamówienie wskazane w pkt 1-3 było zrealizowane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4 jeżeli wykonał i dostarczył minimum jeden typ urządzeń objętych niniejszym zamówieniem za kwotę określoną powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Pzp, wg Zał. Nr 4 do SIWZ. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymaganych w specyfikacji technicznej sprzętu certyfikatów, zaświadczeń o spełnianiu określonych norm. Specyfikację techniczną stanowią załączniki nr 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. W zakresie przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać opis-informację o oferowanym sprzęcie z podaniem producenta, modelu, oznaczeń a także specyfikacje techniczną oferowanego modelu potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań określonych w specyfikacji technicznej sprzętu zamieszczonej przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach