Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
REGON: 330920802 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przystosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych i komputerowych pracowni multimedialnej w sali nr 4, czterech pracowni komputerowych w salach nr 5, 6, 14, 15, serwerowni i pomieszczeń zaplecza pracowni szkolnej oraz modernizacją instalacji rozdzielczej dla wzrostu mocy zapotrzebowanej w budynku Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta przy ul. Jedności 9 w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Remont i przystosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych i komputerowych pracowni multimedialnej w sali nr 4, czterech pracowni komputerowych w salach nr 5, 6, 14, 15, serwerowni i pomieszczeń zaplecza pracowni szkolnej oraz modernizacją instalacji rozdzielczej dla wzrostu mocy zapotrzebowanej w budynku Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta przy ul. Jedności 9 w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy". 2) Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i szkicach z opisem planowanego zakresu robót remontowo – budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) w pieniądzu; 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3) gwarancjach bankowych; 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: Remont i przystosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych i komputerowych pracowni multimedialnej w sali nr 4, czterech pracowni komputerowych w salach nr 5, 6, 14, 15, serwerowni i pomieszczeń zaplecza pracowni szkolnej oraz modernizacją instalacji rozdzielczej dla wzrostu mocy zapotrzebowanej w budynku Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta przy ul. Jedności 9 w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy" – WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN: PL78114021180000244444001304 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga!!! Zgodnie z zapisami ustawy PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżąca konserwacja budynku Ostoja 10, gmina Kołbaskowo
Dodano: 2023-08-18 - Dokończenie zadania pn. Rozbudowa i przebudowa obiektów na potrzeby utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w Szczecinku wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-07-28 - Bieżąca konserwacja budynku Ostoja 10, gmina Kołbaskowo
Dodano: 2023-07-11 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 4/2
Dodano: 2023-06-09 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Waryńskiego 5/2
Dodano: 2023-06-09 - „Modernizacja części wspólnych Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki przy ul. Gdyńskiej 26 w Świnoujściu”
Dodano: 2023-06-07 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 3/2
Dodano: 2023-04-27 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 4/2
Dodano: 2023-04-27 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W SIEKIERKACH
Dodano: 2023-04-21 - ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W CHOSZCZNIE I DRAWNIE
Dodano: 2022-10-31