Przetargi.pl
Remont i przebudowę kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Jakubów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-306 Jakubów, Mińska 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jakubów
    Mińska 15
    05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
    REGON: 711582718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowę kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie i przebudowie kuchni i stołówki w formule zaprojektuj i wybuduj oraz budowie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie w ramach zadania: „Remont i przebudowa kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie w formule zaprojektuj i wybuduj”.2. Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie w imieniu Zamawiającego: a) pełnobranżowej dokumentacji projektowej dot. remontu i przebudowy kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie opracowanej w zakresie robót budowlanych ujętych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, obejmującej: - inwentaryzację lokalu w zakresie instalacyjnym,- projekt architektoniczno – budowlany,- projekt konstrukcyjny,- projekt instalacji elektrycznej oraz innych instalacji np. niskoprądowych niezbędnych i wymaganych do prawidłowego funkcjonowania przebudowywanej części budynku,- projekt instalacji wod-kan,- projekt przebudowy instalacji c.o. oraz instalacji gazowej w kuchni i pom. przynależnych,- projekt instalacji wentylacji wraz z automatyką, obejmujący w swoim zakresie zagadnienia wymiany i ochrony czystości powietrza,- projekt aranżacji wnętrz zgodny z wytycznymi zamawiającego zawierający elementy wyposażenia kuchni,- projekt technologiczny kuchni,- opracowania kosztowe (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,- charakterystyka energetyczna, którą należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. Nr 201, poz. 1240), czyli według wskaźnika energii pierwotnej EP. Charakterystyki zewnętrznych przegród budowlanych powinny być dostosowane przez autora projektu do wymagań wynikających z w/w rozporządzenia. Obowiązek i koszt sporządzenia świadectwa energetycznego będzie spoczywał na Wykonawcy,b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, c) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;2) budowę wewnętrznej instalacji gazowej dla potrzeb kuchni oraz budowa zewnętrznej instalacji gazowej dla potrzeb kotła gazowego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w STWiORB, na którą składają się: - dokumentacje projektowe, - specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przeprowadzenie wymaganych kontroli, prób szczelności wybudowanych instalacji gazowych,4) odbiór kominiarski wykonanej instalacji kotła i systemu odprowadzania powietrza i systemu odprowadzania spalin,5) przeszkolenie (instruktaż) użytkowników instalacji z zasad prawidłowej obsługi, użytkowania, konserwacji oraz bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem gazowego kotła,6) przygotowaniu i dostarczeniu wraz z dostawą urządzeń kompletnej dokumentacji UDT koniecznej do zgłoszenia dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń do lokalnego Urzędu Dozoru Technicznego i uczestniczenie podczas rewizji i odbioru tych urządzeń w trakcie pierwszej rejestracji,7) usunięcie na własny koszt wszystkich usterek i zakwestionowanych przez UDT elementów kotłowni kontenerowej, jej wyposażenia oraz innych dostarczonych urządzeń, które wystąpiły w trakcie rejestracji tych urządzeń.6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz wytycznych eksploatacyjnych dla Zamawiającego dotyczących wbudowanych urządzeń, przekazanie Zamawiającemu kompletnego wniosku w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7) pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725). 4. Zmawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.5. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.6. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 6, na miejscu realizacji zamówienia. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. 8. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę. 9. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.10. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni i stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA2. Zakres prac obejmuje:a) zakup, dostawę i montaż wyposażenia do kuchni i stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie (kuchnia, pomieszczenia magazynowe, socjalne i jadalnia) w ramach realizacji zadania pn. : „Remont i przebudowa kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie w formule zaprojektuj i wybuduj”. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:• nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.,• spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniuo zamówieniu i SWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach