Przetargi.pl
Remont i przebudowa wewnętrznych ścian osłonowych oraz remont sufitów patio w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3

Sąd Rejonowy w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Wrocławska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 847-01-00 , fax. 0-76 847-02-11
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lubinie
    ul. Wrocławska 3 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 847-01-00, fax. 0-76 847-02-11
    REGON: 00032522200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa wewnętrznych ścian osłonowych oraz remont sufitów patio w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia według terminologii Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądów. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem: a) Prace przygotowawcze obejmujące wydzielenie i zabezpieczenie terenu, montaż rusztowania i prace rozbiórkowe, b) Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej, c) Montaż osłonowych, przeszklonych ścian aluminiowych, d) Wykończeniowe roboty tynkarskie i malarskie, e) Remont okładzin podwieszonych w Patio. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Pozyskane z robót rozbiórkowych elementy z witrolitu Wykonawca zobowiązany jest przejąć na własne potrzeby. 5. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp do sądu. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Ze względu na charakter pracy Sądu, w szczególnych przypadkach, Zmawiający może wskazać, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15:00 oraz w dni w których sąd nie urzęduje. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.lubin.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach