Przetargi.pl
Remont i przebudowa ulic: Zaułek Chełmiński odcinek E-F, G-H i L-M w Wałczu

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.walcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa ulic: Zaułek Chełmiński odcinek E-F, G-H i L-M w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu .: „Remont i przebudowa ulic: Zaułek Chełmiński odcinek E-F,G-H i L-M w Wałczu” Zamawiający podzielił zadanie na 3 części. Każdy z wykonawców może złożyć jedna ofertę na każdą część. 1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności: Część 1 Odcinek (E-F): a) rozbiórka istniejącej nawierzchni, b) budowa nawierzchni: · kostka brukowa betonowa BEHATON gr. 8cm · podsypka cem.-piaskowa gr. 3cm · warstwa podbudowy zasadniczej z betonu B10 (C8/10) gr. 18cm · warstwa mrozochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym (cem.) Rm=5,0MPa, gr.15 cm. c) budowa nawierzchni na zjazdach indywidualnych (na posesje) · nawierzchnia z kostki brukowej bet. kolor grafitowy, gr. 8cm · podsypka cem.-piaskowa 1:4 gr. 3cm · podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 12cm d) krawężniki: wzdłuż krawędzi jezdni projektuje się krawężnik najazdowy 15*22*100 wysunięty +4cm ponad Projektowaną jezdnią na ławie z betonu B-15. W przypadku kolizji projektowanego krawężnika ze studzienkami telekomunikacyjnymi, sanitarnymi należy przerwać ciągłość krawężnika . Na łukach wbudować krawężniki łukowe. e) Kanały kanalizacyjne grawitacyjne. Projektowane kanały deszczowe należy wykonać z rur i kształtek PVC-U wykonanych z litego materiału. System rur i kształtek musi być wyposażony w gumową uszczelkę wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem z polipropylenu, olejoodporna montowaną przez producenta. Szczelność min. 2,5 bara. System o średnicach i grubości ścianek: system rur i kształtek o średnicach i grubości ścianek: DN/OD 200 – rury bezkielichowe, łączone na złączki dwukielichowe (dopuszcza się też rury łączone kielichowo) produkowane metodą wtrysku bezpośredniego. Sztywność rur i kształtek SN 12 kN/m², SDR 34, SLW 60. Rury i kształtki muszą posiadać Aprobatę Techniczną ITB. Zastosowane rury, kształtki muszą być ze sobą kompatybilne, a więc stanowić jeden system i być projektowane i wytwarzane przez jednego producenta ( ze względu na różnice w tolerancji wykonania ). Możliwość układania systemu rur i kształtek w temperaturze do -10 stopni Celsjusza ( rury oznaczone kryształkiem lodu). Rury PVC-U muszą posiadać trwałe oznaczenie od wewnątrz (min. w trzech miejscach co 1200 na całej długości rury) umożliwiające identyfikację podczas inspekcji telewizyjnej. Przykrycie rur i kształtek SN 12 SDR 34 min. 0,5 m., przy obciążeniu kołowym SLW 60. Rury muszą być odporne na płukanie przy ciśnieniu min. 280 bar w teście stacjonarnym zgodnym z WIS 4-35-01. Wszystkie parametry techniczne muszą być zawarte w Aprobacie Technicznej ITB. f) Studnie kanalizacyjne tworzywowe na sieci. Z uwagi na zagęszczenie istniejącej infrastruktury podziemnej nie ma możliwości zastosowania na projektowanej sieci kanalizacji deszczowej studni betonowych o średnicy DN1000. Wobec tego funkcje studni rewizyjnej będzie pełniła studnia tworzywowa DN600 – wg profilu podłużnego. Część 2 Odcinek (G-H): a) rozbiórka istniejącej nawierzchni, b) budowa nawierzchni: · kostka brukowa betonowa BEHATON gr. 8cm · podsypka cem.-piaskowa gr. 3cm · warstwa podbudowy zasadniczej z betonu B10 (C8/10) gr. 18cm · warstwa mrozochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym (cem.) Rm=5,0MPa, c) gr.15 cm. d) budowa nawierzchni na zjazdach indywidualnych (na posesje) · nawierzchnia z kostki brukowej bet. kolor grafitowy, gr. 8cm · podsypka cem.-piaskowa 1:4 gr. 3cm · podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 12cm · podsypka piaskowa gr. 10cm e) krawężniki: wzdłuż krawędzi jezdni projektuje się krawężnik najazdowy 15*22*100 wysunięty +4cm ponad Projektowaną jezdnią na ławie z betonu B-15. W przypadku kolizji projektowanego krawężnika ze studzienkami telekomunikacyjnymi, sanitarnymi należy przerwać ciągłość krawężnika . Na łukach wbudować krawężniki łukowe. f) Chodniki, nawierzchnia przy wpustach poza jezdnią: · nawierzchnia z kostki brukowej bet. kolor melanż, gr. 8cm · podsypka piaskowa 1:4 gr. 5cm g) Kanały kanalizacyjne grawitacyjne – jak na odcinku E-F h) Studnie kanalizacyjne. Betonowe studnie kanalizacyjne wpustowe powinny spełniać wymogi zawarte w normie PN-EN1917:2004. W miejscach wskazanych w części rysunkowej zabudować studnie betonowe o średnicy DN500 mm z osadnikiem o głębokości 1,0 m. Studnie zwieńczyć pierścieniem odciążającym i pierścieniem utrzymującym z wpustem żeliwnym typu ciężkiego D400, o wymiarach 420/620 mm. Elementy studni muszą być wykonane z betonu klasy C35/45 W8 nasiąkliwość max 4%, mrozododporny. Element do którego będzie podłączany przewód Ø200 z fabrycznie wbetonowanymi króćcami połączeniowymi z uszczelką. Wpust uliczny z kołnierzem, z kratą uchylną, przystosowany do montażu kosza osadczego. Studzienka wyposażona w kosz ze stali ocynkowanej o wysokości 59 cm, do przechwytywania liści, worków foliowych itp. zanieczyszczeń. W celu zapewnienia prawidłowej pracy wpustu należy w/w regularnie opróżniać. Studnie posadowić na płycie betonowej z betonu C12/15 o grubości 20 cm i średnicy 100 cm. Część 3 Odcinek (L-M): a) rozbiórka istniejącej nawierzchni, b) budowa nawierzchni: · kostka brukowa betonowa BEHATON gr. 8cm · podsypka cem.-piaskowa gr. 3cm · warstwa podbudowy zasadniczej z betonu B10 (C8/10) gr. 18cm · warstwa mrozochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym (cementem) Rm=5,0MPa, gr. 15cm c) budowa nawierzchni na zjazdach indywidualnych (na posesje) · nawierzchnia z kostki brukowej bet. kolor grafitowy, gr. 8cm · podsypka cem.-piaskowa 1:4 gr. 3cm · podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 12cm · podsypka piaskowa gr. 10cm d) Chodniki, nawierzchnia przy wpustach poza jezdnią · nawierzchnia z kostki brukowej bet. kolor melanż barwy jesieni, gr. 8cm · podsypka piaskowa 1:4 gr. 5cm e) Krawężniki: Wzdłuż krawędzi jezdni projektuje się krawężnik najazdowy 15*22*100 wysunięty +4cm ponad projektowaną jezdnią na ławie z betonu B-15. W przypadku kolizji projektowanego krawężnika ze studzienkami telekomunikacyjnymi, sanitarnymi należy przerwać ciągłość krawężnika. Na łukach zaleca się wbudowanie krawężników łukowych. f) Kanały kanalizacyjne grawitacyjne – jak na odcinku E-F g) Studnie kanalizacyjne. Betonowe studnie kanalizacyjne wpustowe powinny spełniać wymogi zawarte w normie PN-EN1917:2004. W miejscach wskazanych w części rysunkowej zabudować studnie betonowe o średnicy DN500 mm z osadnikiem o głębokości 1,0 m. Studnie zwieńczyć pierścieniem odciążającym i pierścieniem utrzymującym z wpustem żeliwnym typu ciężkiego D400, o wymiarach 420/620 mm. Elementy studni muszą być wykonane z betonu klasy C35/45 W8 nasiąkliwość max 4%, mrozododporny. Element do którego będzie podłączany przewód Ø200 z fabrycznie wbetonowanymi króćcami połączeniowymi z uszczelką. Wpust uliczny z kołnierzem, z kratą uchylną, przystosowany do montażu kosza osadczego. Studzienka wyposażona w kosz ze stali ocynkowanej o wysokości 59 cm, do przechwytywania liści, worków foliowych itp. zanieczyszczeń. W celu zapewnienia prawidłowej pracy wpustu należy w/w regularnie opróżniać. Studnie posadowić na płycie betonowej z betonu C12/15 o grubości 20 cm i średnicy 100 cm. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 1.4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Przedstawienia harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym. b) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. c) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. e) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. f) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. g) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy (branża drogowa) oraz kierownika robót sanitarnych – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac. h) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. i) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę. 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby. 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych. 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45233210-4 - Roboty w zakresie nawierzchni 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego. 45233140-2 - Roboty drogowe. 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu. 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne. 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń. 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg. 45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe. 45422000-1 - Roboty ciesielskie. 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 4. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz pozwoleniem na budowę (Decyzja Starosty Wałeckiego nr 208/2017 z dnia 11.08.2017 r.) Wykonawca wykona i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Informacja o odpadach - materiały z rozbiórek powinny być segregowane w miejscu ich demontażu i magazynowane selektywnie do czasu ich wywozu. Odpady należy przekazać do składowania lub recyklingu wyspecjalizowanej firmie. a) Koszt utylizacji materiałów z rozbiórek powinien zostać ujęty w cenie jednostkowej rozbiórek. b) Koszt przyjęcia nadmiaru ziemi przez wysypisko miejskie powinien zostać ujęty również w cenie jednostkowej robót ziemnych. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, zapoznanie się z dokumentacją projektową i na tej podstawie dokonanie wyceny robót do oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 9. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w ilości wynikającej z harmonogramu zatrudnienia, stanowiącego załącznik do umowy, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. 10. Warunek określony w ust. 9 zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) do realizacji przedmiotu umowy zatrudnieni nowych pracowników lub wyznaczy pracowników już zatrudnionych, b) pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę zostaną powierzone czynności związane z pracami budowlanymi, przy czym wymóg ten nie dotyczy kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji, 11. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie powyżej, wykonawca zobowiązany będzie składać, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę w następujących terminach:  pierwsze oświadczenie zawierające wykaz osób wyznaczonych do realizacji robót budowlanych ze wskazaniem imienia, nazwiska oraz stanowiska pracy danego pracownika – w terminie nie późniejszym niż na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji robót potwierdzonym wpisem w dzienniku budowy,  drugie oświadczenie, zawierające dane wskazane w tirecie pierwszym, w dniu odbioru przedmiotu umowy (jako załącznik do protokołów odbioru). 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę i dowody opłaty składek na ZUS dla zadeklarowanej ilości pracowników) potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę (z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych). 13. Harmonogram zatrudnienia zostanie opracowany przez Wykonawcę i będzie stanowić załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 0/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach