Przetargi.pl
Remont i przebudowa ulic, skweru i miejsc postojowych w Konstantynowie Łódzkim

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa ulic, skweru i miejsc postojowych w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi remont, przebudowa ulic gminnych, chodników, skweru i miejsc postojowych na terenie gminy Konstantynów Łódzki. Przebudowa obejmuje remont chodników, skweru i parkingów na terenie gminy Konstantynów Łódzki szczegółowo określonych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 1.Remont nawierzchni chodnika wraz z humusowaniem skarp ulicy Żeromskiego 2.Remont nawierzchni chodnika wraz z humusowaniem skarp ulicy 8-go Marca 3.Remont nawierzchni chodnika ulicy Kwiatowej 4.Remont nawierzchni chodnika i skweru wraz z humusowaniem skarp ulicy Daszyńskiego 5.Remont nawierzchni chodnika wraz z humusowaniem skarp ulicy Kopernika 6.Remont nawierzchni parkingu ulicy Kopernika 7.Remont nawierzchni chodnika i parkingu placu Kościuszki 8.Remont nawierzchni ulicy Piaskowej (od ul. Srebrzyńskiej do ul. 1-go Maja) 9.Remont nawierzchni ulicy Moniuszki (od ul. Kilińskiego do ul. Górnej) 10.Remont nawierzchni parkingu wraz z humusowaniem skarp alei Czernika 11.Remont nawierzchni ulicy Prusa (od ul. M. Pawlikowskiej -Jasnorzewskiej do ul. Reja) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: realizację zamówienia w 2 częściach opisanych w rozdziale IV SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części lub obydwie. Opis prac i zakres ich wykonania zostały szczegółowo określone w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obejmujących: a)Projekty budowlane b)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; c)Kosztorysy nakładcze i przedmiary robót (elementy pomocnicze). Harmonogram prowadzonych prac będzie ustalony przez Zamawiającego z wyłonionym Wykonawcą, po podpisaniu umowy. Materiał uzyskany z remontu, zakwalifikowany przez inspektora nadzoru do ponownego wykorzystania, stanowi własność Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót oraz rękojmi za wady na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga: w zakresie części 1 zamówienia, wadium w wysokości 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysiące złotych); w zakresie części 2 zamówienia, wadium w wysokości 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obydwie części, winien wnieść wadium na każdą z części oddzielnie. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej w całości kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005 5. Wadium zarówno w formie pieniężnej jak i w innej formie musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XIV SIWZ. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy złożyć z ofertą w osobnej koszulce (nie należy wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej (potwierdzenie dokonania przelewu) należy natomiast trwale wpiąć do oferty. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania wadium na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy złożyć wraz z ofertą. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach