Przetargi.pl
REMONT I PRZEBUDOWA TERENU PRZYSZKOLNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W ŁOBŻENICY

Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych im. T. Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-310 Łobżenica, ul. Złotowska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2860037 , fax. 067 2860037
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych im. T. Kościuszki
    ul. Złotowska 15 15
    89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2860037, fax. 067 2860037
    REGON: 57086745300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplobzenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I PRZEBUDOWA TERENU PRZYSZKOLNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W ŁOBŻENICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Remont i przebudowa terenu przyszkolnego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łobżenicy. 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.1.1. Zamówienie przewiduje wykonanie następujących robót budowlanych: - mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej, - mechaniczne wykonanie koryta pod nawierzchnią, - wywiezienie gruzu oraz ziemi, - ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem, - wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie gr. 15 cm, - wykonanie podbudowy betonowej gr. 12 cm po zagęszczeniu - beton B 7,5 MPa, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (dwuteowa) gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (droga dojazdowa), - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (cegiełka) gr. 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (nawierzchnia placu), kostka w kolorze szarym - 85%, kostka kolorowa - 15%, - wykonanie fundamentów pod projektowane murki klinkierowe (murki wykonane zostaną w następnym etapie robót), - wykonanie nawierzchni z mieszanki optymalnej kamienno - gliniastej, zagęszczenie mechanicznie gr. 10 cm po zagęszczeniu, - ustawienie obrzeży chodnikowych 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - regulacja pionowa studni. 3.1.2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.1.3. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały przy funkcjonującym budynku szkolnym, Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, tzn. kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie 3.1.4. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w dokumentacji i przedmiarach robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.1.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 3.2. Gwarancja na wykonane roboty Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. 3.3. Warunki zapłaty 3.3.1. Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT. 3.3.2. Termin zapłaty faktury - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 3.3.3. Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 5.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o wartości nie mniejszej niż 170 000 zł każde. 5.3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi. 5.4. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: a) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 190 000 zł. b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.5. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzleconych robót i ich wartość. 5.6. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 6.1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 6.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego) lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). 6.5. Informacja na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika robót - uprawnienia budowlane wykonawcze i aktualne zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - na formularzy zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 6.7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.4. a) SIWZ. 6.9. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.11. Informacja o zleceniu robót podwykonawcom w przypadku powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsplobzenica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach