Przetargi.pl
remont i przebudowa szatni przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Wyszyńskiego 17 w Zielonej Górze

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 65-536 Zielona Góra, ul. Wyszyńskiego 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3264886 , fax. 068 3264886
  • Data zamieszczenia: 2010-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Wyszyńskiego 17 17
    65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3264886, fax. 068 3264886
    REGON: 97053429400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.bipzielonagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont i przebudowa szatni przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Wyszyńskiego 17 w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa szatni przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Wyszyńskiego 17 w Zielonej Górze . 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem budowlanym opracowanym przez Pracownię Projektową RENOWACJA w Ochli , ul. Henryka Łasaka nr 1 stanowiącym załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ; 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 3.1. przebudowa ścianek działowych- przystosowanie szatni i kabiny WC dla osób niepełnosprawnych 3.2. wymiana glazury ściennej; 3.3. remont posadzek z wykonaniem izolacji i wymianą wykładzin; 3.4. przystosowanie WC dla potrzeb osób niepełnosprawnych na wózkach; 3.5. malowanie ścian wewnętrznych; 3.6. wymiana instalacji wod.-kan. oraz ustępów, pisuarów, umywalek i baterii; 3.7. wymiana grzejników instalacji CO wraz z przyłączami; 3.8. wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych wraz z osprzętem; 3.9. naprawa i uzupełnienie istniejącego pokrycia z papy ( 1x papa); 3.10. wymiana obróbek blacharskich; 3.11. osadzenie nowych wywietrzaków i wentylatorów; 3.12. wywóz gruzu wraz z utylizacją. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w kosztorysach ofertowych w branżach budowlanej, elektrycznej i sanitarnej stanowiących załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ; 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 5.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 5.2.pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 5.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 5.4. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5.5. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 5.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 5.7.po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy; 7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 7.1.kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 150 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach