Przetargi.pl
Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Solniki Małe wraz z zagospodarowaniem terenu

Urząd Miasta i Gminy Bierutów ogłasza przetarg

  • Adres: 56-420 Bierutów, ul. Moniuszki 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3146251 w. 31 , fax. 071 3146232
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bierutów
    ul. Moniuszki 12 12
    56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3146251 w. 31, fax. 071 3146232
    REGON: 00052862300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Solniki Małe wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa istniejącej świetlicy wiejskiej we wsi Solniki Małe wraz z zagospodarowaniem terenu. Planowany remont będzie polegał na: 1)wykonaniu nowych posadzek, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, 2)wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, 3)wymianie poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowania, 4)wymianie sufitów podwieszanych. Przebudowa obiektu skupi się przede wszystkim na wykonaniu toalet dla użytkowników obiektu, większej kuchni, szatni w strefie wejściowej. 2.W zakresie prac związanych bezpośrednio z zagospodarowaniem terenu planuje się przede wszystkim: - remont istniejącego na działce szamba, - posadowienie dodatkowych urządzeń rekreacyjnych w obrębie istniejącego na działce placu zabaw, - wykonanie przed strefą wejściową utwardzonego placu z kostki betonowej wraz z chodnikiem komunikacyjnym prowadzącym do wejścia do piwnicy obiektu, - wymianę istniejącej wokół budynku opaski na nową wykonaną z kostki betonowej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 2 oraz w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji, przy czym Załącznik Nr 3 traktowany jest jako materiał pomocniczy. Kompletny projekt budowlany został opracowany przez Przedsiębiorstwo Ekologiczne MARKO Marek Masłowski Pracownia Projektowa, Plac Orląt Lwowskich 20E, 53-605 Wrocław. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 5.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Solniki Małe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Bierutów Nr konta 07 9584 1018 2002 0200 4053 0004 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, należy dołączyć kopie dokumentu potwierdzającego złożenie wadium do oferty. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, w sekretariacie lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2)Posiadają doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie obiektu użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania o kubaturze co najmniej 1.500 m3 na kwotę o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3)Posiadają osoby, którymi dysponują lub będą dysponować o odpowiednich uprawnieniach budowlanych bez ograniczeń w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej, budowy sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, 4)Wymagane jest ponadto, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia ogólnobudowlane oraz min. 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o podobnych zakresie, w tym należy wykazać min. 1 robotę o wartości powyżej 600.000,00 PLN, 5)Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np. protokoły odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie obiektu użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania o kubaturze co najmniej 1.500 m3 na kwotę o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto każda) - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, budowy sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje - decyzje o nadaniu uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, o ile przepisy odrębne tak stanowią - Załącznik Nr 8 do SIWZ; 3)wykazu uprawnień i doświadczenia zawodowego kierownika budowy - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierutow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach