Przetargi.pl
Remont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18.

Urząd Gminy Iwonicz Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18. Roboty Rozbiórkowe: - demontaż boazerii, sufitów podwieszanych, - demontaż skrzydeł drzwiowych, oraz wykucie ościeżnic, - demontaż ościeżnic okiennych oraz podokienników, - zerwanie posadzek z wykładziny PVC, parkietu, - rozbiórkę posadzek cementowych, podłoży betonowych, - rozebranie ścianek działowych z płyt g-k, - wykucie otworów drzwiowych i powiększenie istniejących, - częściowe skucie tynków, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - Rozbiórka parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, - Wykucie stolarki okiennej drewnianej, - Wykucie parapetów betonowych wewnętrznych, - Montaż okien typu PCV rozwierno - uchylnych, - Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, - Montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu. Podłoża i posadzki: - wykonanie nowych podłoży, - wykonanie warstwy wyrównawczej z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, mlekiem wapienno-cementowym, preparatami gruntującymi, ułożeniem zaprawy, z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych, - oczyszczenie i uzupełnienie podłoża istniejącego, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowych. Roboty tynkarskie i okładzinowe: - Tynki wewnętrzne, -Tynki cementowo - wapienne, -Okładziny ścienne, -Okładziny z płyt gipsowo - kartonowych, -Okładziny wewnętrzne ceramiczne, -Sufity podwieszane, -Sufity podwieszane z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie metalowym. Sufity podwieszone: - demontaż istniejących sufitów podwieszonych, - wykonanie konstrukcji stalowej pod sufit podwieszony, - okładziny z płyt niepalnych Ecophon Focus D o wymiarach 60*60cm, 60*160cm, 60*200cm. Podjazd z kostki brukowej: - wykonanie koryta w ziemi, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie obrzegowania z betonowej palisady brukowej, - wykonanie nawierzchni pochylni z betonowej kostki brukowej. Roboty ślusarskie: - wykonanie balustrady podjazdu, - montaż, wyposażenia dla osób niepełnosprawnych. Roboty elektryczne: - demontaż instalacji elektrycznych sali widowiskowej, sceny i świetlicy, - montaż tablic rozdzielczych i wykonanie linii zasilających, - instalacja oświetlenia, - instalacji gniazd wtykowych, - zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji. Wentylacja: - wykonanie kanałów wentylacyjnych, - montaż i uruchomienie centrali wentylacyjnej, - montaż i uruchomienie agregatu wody lodowej, - izolacja kanałów, - montaż splitów dochładzających. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca powinien dokonać szczegółowego przeglądu terenu, budynku celem rozeznania pełnego zakresu prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.1.Szczegółowe zakresy rzeczowe robót na poszczególnych zadaniach określają: a)projekt budowlany w tym rysunki składające się na projekt budowlany, b)kosztorysy ślepe - roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty wentylacja mechaniczna, c)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 3.3.Roboty będą wykonywane zgodnie z projektem budowlanym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ślepymi, i zgodnie ze sztuką inżynierską. 3.4.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie złotych dziesięć tysięcy). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. -Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział Miejsce Piastowe Filia w Iwoniczu-Zdroju nr 10 8642 1041 2006 4003 4117 0001 w tytule przelewu należy umieścić tytuł wadium za Remont i przebudowa Sali widowiskowej i świetlicy w budynku Domu Ludowego w Iwoniczu, ul. Zagrodniki 18. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Al. Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój w Biurze Obsługi Mieszkańca lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium -dołączonej do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (pkt.13 SIWZ). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania Sposób oceny spełniania warunków: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 13 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie Wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. Wymagane dokumenty: a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr 2 i 3, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)Wypełnione formularze OFERTA - Załącznik nr 1, e)Kosztorys ofertowy (zalecany, w układzie zgodnym z załączonymi kosztorysami ślepymi przedmiarami, wraz z tabelami elementów scalonych). f)Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), g)Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. h)Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - Załącznik nr 4, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). i)Ksero uprawnień osoby-osób posiadającej-posiadających uprawnienia do kierowania robotami, budowlanymi w specjalnościach odpowiednich do zakresu prowadzonych prac. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, j)Parafowany projekt umowy, k)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, l)Dowód wniesienia , wpłacenia wadium. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.13 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów, a informacje, zaświadczenia i oświadczenia winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz-zdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach