Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkól CKR w Starym Lubiejewie

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. Klonowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 2974532-66 , fax. 48 2974532-66
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie
    ul. Klonowa 4
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 48 2974532-66, fax. 48 2974532-66
    REGON: 9709200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubiejewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkól CKR w Starym Lubiejewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia 1. Nowe wejście do budynku szkoły 1. Demontaż okien 2.Rozebranie ściany podokiennej 3. Wykonanie filarka z cegły 4.Wykonanie ścianki wewnątrz do wysokości okien 5.Obsadzenie drzwi zewnętrznych z ciepłego aluminium szyba bezpieczna kolor brąz 6.Obsadzenie drzwi wewnętrznych z zimnego aluminium szyba bezpieczna-kolor brąz 7.Obsadzenie ścianki na murku z ciepłego aluminium szyba bezpieczna 8. Przeniesienie grzejnika i montaż zaworów 9. Wykonanie tynków gipsowych na suficie i pomurowanej ściance 10.Montaż opraw oświetleniowych i łączników 11. Wymiana posadzki na gres 12. Malowanie farbami silikonowymi 13. Obsadzenie daszka nad wejściem z poliwęglanu pięciokomorowego 2. Remont archiwum 1. Rozbiórka ścianki z płyty 2. Wykonanie nowej ścianki murowanej 3. Wykonanie tynków gipsowych na ścianach i sufitach 4. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą lamp i łączników 5. Obsadzenie drzwi pochodzących z odzysku z sali lekcyjnej 6. Wymiana posadzki na gres 7. Obsadzenie okienka podawczego z szybą bezpieczną 8. Malowanie farbami silikonowymi 3. Przystosowanie sali lekcyjnej na szatnie 1. Wykucie drzwi z ościeżnicą i obsadzenie w archiwum 2. Rozbiórka ścianki działowej 3. Demontaż i montaż opraw oświetleniowych 4. Wymiana parapetu 5. Demontaż i ponowny montaż grzejników 6. Uzupełnienie posadzki po rozebranej ściance 7. Wykonanie tynków gipsowych na sufitach i ścianach 8. Montaż łączników elektrycznych 9. Malowanie farbami silikonowymi 4. Remont pokoju nauczycielskiego 1. Wykonanie sufitu podwieszonego 2. Obniżenie kratek wentylacyjnych 3. Wymiana parapetów 4.. Wykonanie ścianki murowanej z cegły 5. Wykonanie tynków cem-wap na pomurowanej ściance 6. Wykonanie gipsów na ścianach 7. Wykucie otworów w istniejącej ścianie 8. Obsadzenie 2 szt drzwi 9. Wymiana instalacji elektrycznej 10. Wymiana opraw oświetleniowych i łączników elektrycznych 11. Doprowadzenie instalacji wod-kan 12. Montaż zlewozmywaka na szafce 13. Montaż termy przepływowej 14. Malowanie farbami silikonowymi 5. Pokój dyrektora 1. Wykucie otworu na drzwi 2. Obsadzenie drzwi z obróbką obsadzenia 3. Malowanie farbami silikonowymi ściany z obsadzonymi drzwiami 4. Montaż termy przepływowej w sekretariacie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł.(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 2) wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą; 3) wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 4) wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 Pzp: a) pieniądzu: na rachunek bankowy zamawiającego: NBP Warszawa 63 1010 1010 0065 6513 9120 0000 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego); b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620). 5) wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w formie kserokopii i załączyć do oferty, natomiast oryginał załączyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą jednakże nie powinno stanowić jej integralnej części. 6) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.; 7) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; 9) zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: a) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 10) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach