Przetargi.pl
Remont i przebudowa parteru budynku Ośrodka Zdrowia w Trzebieszowie Drugim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa parteru budynku Ośrodka Zdrowia w Trzebieszowie Drugim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy parteru budynku Ośrodka Zdrowia w Trzebieszowie Drugim. 2. W zakres prac remontowych wchodzą następujące roboty budowlane: - rozbiórka istniejących posadzek, - demontaż istniejącej stolarki okiennej, - przebicia wraz z montażem nowych nadproży stalowych dla projektowanych otworów drzwiowych i okiennych, - zamurowania istniejących otworów drzwiowych i okiennych, - montaż nowych okien PCV, - montaż nowej ślusarki drzwiowej zewnętrznej, - wymiana podokienników wewnętrznych z lastryka na konglomerat, - wykonanie nowego podziału ściankami GK oraz z cegły ceramicznej pełnej palonej gr. 10 i 12 cm, - wykonanie wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach poprzez wykonanie przebić w istniejących kominach oraz wykonanie kanałów Z, - wykonanie nowych posadzek wraz z nowymi warstwami podposadzkowymi, - montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej, - wykonanie tynków cem.-wap. na nowych ściankach i przecierka istniejących tynków na ścianach i sufitach, - wykonanie oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz przy umywalkach i zlewach w pozostałych pomieszczeniach, - nowe malowanie z farb wysokogatunkowych odpornych na wilgoć i działanie środków dezynfekujących, - instalacje elektryczne wewnętrzne oświetlenia podstawowego i gniazd odbiorczych i inne technologiczne, - instalacje wewnętrzne zimnej i ciepłej wody użytkowej, - instalacja centralnego ogrzewania z zasilaniem z istniejącej w sąsiednim budynku kotłowni olejowej, - instalacja wewnętrzna kanalizacyjna, - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem i miejscami wełna mineralna gr. 15 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego gładkiego, - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną o gr. 24 cm, - wykonanie nowego pokrycia z papy zgrzewalnej wraz z montażem nowego systemu odwodnienia połaci dachowych, - wykonanie dojść, dojazdów oraz miejsc postojowych do budynku, - wykonanie utwardzonego placu o wymiarze 2,5x2.5 m służącego do gromadzenia odpadów komunalnych w zamkniętych szczelnych pojemnikach, - inne prace ujęte w projekcie budowlanym. Projekt budowlany stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie jest wiążący dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. 4. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z obiektem oraz z zakresem robót wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 7. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postepowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy złącznik nr 7 do SIWZ c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę – zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych, 00/100 gr.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Potwierdzenie wniesienia wadium, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Kosztorys ofertowy zgodny co do zakresu i formy z przedmiarami robót na kwotę zgodną ze złożoną ofertą (formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). Niniejszy dokument będzie miał charakter pomocniczy w celu rozliczenia środków pozyskanych z zewnętrznych źródeł finansowania. Nie złożenie kosztorysu w terminie do dnia podpisania umowy będzie traktowane jak uchylanie się od podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach