Przetargi.pl
Remont i przebudowa Mostku - Kładki nr 1 - na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu.

Fundacja dla Uniwersytetu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-138 Wrocław, Kuźnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 375 22 90, , fax. 071 375 27 00
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja dla Uniwersytetu Wrocławskiego
    Kuźnicza 49/55
    50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 375 22 90, , fax. 071 375 27 00
    REGON: 14132470000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fundacja.uni.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa Mostku - Kładki nr 1 - na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa Mostku - Kładki nr 1 - na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu. 2. Zadanie obejmuje następujący zakres prac: a) Demontaż kolejno, istniejących elementów drewnianych kładek i stopni schodów terenowych, należy prowadzić w kolejności zgodnej z przepisami BHP. b) W związku z koniecznością odtworzenia elementów konstrukcyjnych, w trakcie demontażu należy zwrócić szczególną uwagę, na jak najmniejsze uszkodzenia elementów. Należy je oznaczyć, zabezpieczyć i odpowiednio składować. Uwaga ta nie dotyczy poszycia pokładów kładek oraz balustrad, które zostały zaprojektowane jako nowe elementy, odpowiadające obowiązującym wymogom przepisów. c) Rozebranie istniejących przyczółków betonowych. d) Sukcesywny demontaż skorodowanych pali drewnianych kładki. e) Montaż pali żelbetowych do poziomu 0,5 m pod powierzchnią lustra wody. f) Montaż pali drewnianych z drewna dębowego według wskazań projektu konstrukcji, połączonych kielichami ze stali nierdzewnej z palami żelbetowymi. g) Wykonanie dwóch przyczółków żelbetowych. h) Montaż elementów konstrukcyjnych, belek, kratownic drewnianych. i) Wykonanie poszycia przęsła kładki z podwójnej warstwy desek z drewna bangkirai. Wierzchnia warstwa z desek ryflowanych. j) Wykonanie i montaż balustrad z drewna keruing. k) Impregnacja elementów drewnianych. l) Zagospodarowanie i odtworzenie terenu przy przyczółkach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac budowlanych zawiera Załącznik nr 7 (Opis przedmiotu zamówienia) oraz wybrane elementy - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej i STWIORB, autorstwa Autorskiej Pracowni Projektowej "ARCH-STUDIO", ul. Kołłątaja 11/63, 45-064 Opole, stanowiących załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 8 – Projekt budowlany Remontu i przebudowy dwóch kładek pieszych i schodów terenowych przy jednej z nich w Ogrodzie Botanicznym we Wrocławiu. Sierpień 2019 r.; - Załącznik nr 9 – Projekt wykonawczy Remontu i przebudowy mostku i kładki dla pieszych wraz z zejściem do niej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza we Wrocławiu. Branża: architektoniczno-konstrukcyjna. Październik 2019 r.; - Załącznik nr 10 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Remontu i przebudowy mostku i kładki dla pieszych wraz z zejściem do niej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego. Październik 2019.; - Załącznik nr 11 – Przedmiar robót, Remont i przebudowa Mostku- Kładki nr 1- na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu UWr, kwiecień 2020 r. 4. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Załącznik nr 12 do SIWZ - Wzór umowy wraz z załącznikami: wzorem Karty Gwarancyjnej (załącznik nr 4 do umowy), Decyzją pozwolenia na budowę Nr 5111/2019 z dnia 29.10.2019 r. (załącznik nr 5.1 do umowy) oraz Decyzją przeniesienia ww. Decyzji na rzecz Fundacji dla Uniwersytetu Wrocławskiego Nr 1361/2020 z dnia 07.04.2020 r. (załącznik nr 5.2 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262600-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Fundacji dla Uniwersytetu Wrocławskiego: ING Bank Śląski nr konta 78105015751000002296093004 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: FUW/1/2020 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w siedzibie Fundacji dla Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 19, 50-138 Wrocław, do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Podział Ceny Ryczałtowej sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego przedmiaru robót – w formie oryginału. Wartości netto wskazane w kol. 3, poz. 1÷7, stanowią treść oferty i nie będą uzupełniane/zmieniane, a ich brak w złożonej ofercie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1÷3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 13 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. II. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcjach III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach