Przetargi.pl
Remont i przebudowa części pomieszczeń dawnego punktu gastronomicznego na zespół administracyjno-biurowy w segmencie M1 Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44-102 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, fax. -
    REGON: 28836600028000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa części pomieszczeń dawnego punktu gastronomicznego na zespół administracyjno-biurowy w segmencie M1 Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont i przebudowa części pomieszczeń dawnego punktu gastronomicznego na zespół administracyjno-biurowy w segmencie M1 Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej- Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanym dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę wydanego w formie decyzji administracyjnej. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: a) Projekt wykonawczy – załączniki nr 9 b) Przedmiary – załączniki nr 10 c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) – załącznik nr 11 d) Wzór umowy – załącznik nr 5 4.Informacja o możliwości złożenia oferty równoważnej: 1) Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika). Dopuszcza się zatem zastosowanie (zaproponowanie w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie wykonawczym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane materiały. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który będzie się powoływał w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót opisujących niniejsze zamówienie jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jako takie należy rozumieć rozwiązania o parametrach nie gorszych niż podane przykładowo w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty dokumenty uwiarygodniające zgodność cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych zawartych w rozwiązaniach równoważnych wymaganiom Zamawiającego, zaoferowanych w złożonej ofercie. Asortyment równoważny należy wyszczególnić w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcy oraz do podania nazwy podwykonawcy. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom winno się odbywać na zasadach określonych w ustawie Pzp oraz zgodnie z zapisami umowy. 6. Personel Wykonawcy – wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez niego nie krótszym jednak niż 5 dni roboczych licząc od dnia żądania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami, o których mowa w ust. 1 powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4) Jeżeli pomimo powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie umowy o pracę, co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, Zamawiającego lub jego przedstawicieli, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000,00 zł brutto za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez inspektora nadzoru lub przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 7. Ubezpieczenie: 1. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (delikt, kontrakt, produkt) w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) obejmującą zakresem ochrony: a) szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności oraz w mieniu powierzonym (do wysokości sumy gwarancyjnej), b) włączenie odpowiedzialności za szkody powstałe z wadliwego wykonania robót lub usług, w tym po przekazaniu przedmiotu wykonanej pracy lub usługi w użytkowanie Zamawiającego (do wysokości sumy gwarancyjnej), c) szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy (do wysokości sumy gwarancyjnej), d) Odpowiedzialność Cywilna Pracodawcy (do wysokości sumy gwarancyjnej), e) szkody powstałe w następstwie awarii urządzeńwodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, instalacji gazowych, elektrycznych oraz szkody powstałe na skutek cofnięcia się cieczy z rur systemu kanalizacji (do wysokości sumy gwarancyjnej), f) OC z tytułu czystych strat finansowych tj. strat nie wynikających ze szkód osobowych lub rzeczowych (limit na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości 200 000,00 zł sumy gwarancyjnej), g) zakres ubezpieczenia powinien obejmować także szkody w mieniu otaczającym plac prowadzonych robót powstałe wskutek realizacji przedmiotu zamówienia (do wysokości sumy gwarancyjnej), h) obowiązywać będzie klauzula reprezentantów w zależności od typu spółki ograniczona do członków zarządu lub komplementariuszy lub wspólników lub partnerów lub osób fizycznych zawierających umowę ubezpieczenia (do wysokości sumy gwarancyjnej), i) z zakresu ubezpieczenia nie będą wyłączone szkody powstałe wskutek wibracji, hałasu, użycia młotów, dźwigów (do wysokości sumy gwarancyjnej), j) OC za szkody w instalacjach naziemnych i podziemnych (do wysokości sumy gwarancyjnej), k) OC podczas prac ładunkowych/rozładunkowych w tym w przedmiocie prac (do wysokości sumy gwarancyjnej). 2. W umowie ubezpieczenia nie mogą mieć zastosowania udziały własne i franszyzy procentowe. Maksymalna wysokość udziału/franszyz nie wyższa niż 1 000,00 zł. 3. Umowa ubezpieczenia powinna gwarantować wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej. 4. Szczegóły dotyczące terminu ważności ubezpieczenia określono we „Wzorze umowy”, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach