Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 17030000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa części budynku na potrzeby centrum kultury studenckiej „KREŚLARNIA” na terenie Osiedla Akademickiego Politechniki Koszalińskiej przy ul. Rejtana 17 w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa części budynku na potrzeby centrum kultury studenckiej „KREŚLARNIA” na terenie Osiedla Akademickiego Politechniki Koszalińskiej przy ul. Rejtana 17 w Koszalinie w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Dokumentacji projektowej - załączniku nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert wskazanego w rozdziale XIV SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w ofercie. 1. W przypadku składania oferty pisemnej w formie papierowej: a) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy pzp -Załącznik nr 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ e) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich i zysku. W kosztorysie należy podać ceny jednostkowe robót. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego. Nie wykazywać pozycji dotyczących robót towarzyszących i tymczasowych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku braku w ofercie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy pzp jako, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ. f) dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z rozdziałem XI SIWZ. 2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: a) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym; b) aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ustawy pzp – wymienione w rozdziale VI pkt.1-5 SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik: - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; e) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich i zysku. W kosztorysie należy podać ceny jednostkowe robót. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego. Nie wykazywać pozycji dotyczących robót towarzyszących i tymczasowych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku braku w ofercie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy pzp jako, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Kosztorys ofertowy należy dołączyć w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym f) dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z rozdziałem XI SIWZ. 2. Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w późniejszym terminie a) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu: - oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. b) Zamawiający wezwie w terminie nie krótszym niż 5 dni o złożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 3 lit. a), b) – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego oraz wymiana lamp na lampy LED na kompleksie boisk sportowych w Barlinku przy ul. Leśnej 10 w Barlinku.
Dodano: 2024-07-17 - REMONT BUDYNKÓW ZLOKALIZOWANYCH W SKŁADZIE MOSTY
Dodano: 2024-07-15 - Remont elementów hydraulicznych mostu zwodzonego w m. Dziwnów w ciągu DW 102
Dodano: 2024-06-05 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym Zespołu Szkół w Sławnie im. J.H. Dąbrowskiego
Dodano: 2024-05-16 - Remont sal wykładowych nr 122, 107, 108, 109, klatek schodowych nr 1 i 2 w budynku nr 3, ciągów komunikacyjnych nr 1, 2 i 3 na parterze, I piętrze i II piętrze budynku nr 3 w m. Koszalin
Dodano: 2024-04-25 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym Zespołu Szkół w Sławnie im. J.H. Dąbrowskiego
Dodano: 2024-04-05 - Remont pomieszczenia nr 22 i klatki schodowej nr 3 w budynku nr 3 oraz montaż systemu wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2024-01-25 - „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”
Dodano: 2024-01-22 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-12-28 - Kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Dodano: 2023-11-23