Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku remizy OSP w Ciachcinie Nowym

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolności 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2615505 , fax. 024 2615189
  • Data zamieszczenia: 2011-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolności 3A 3A
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 024 2615505, fax. 024 2615189
    REGON: 00053358700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku remizy OSP w Ciachcinie Nowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa budynku remizy OSP w Ciachcinie Nowym CPV - 45216121-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów stra?y po?arnej. CPV - 45215222-9 Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych. CPV -42523000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji. 2. Przedmiot zamówienia o wartości poni?ej kwoty określonej na podstawie art.11 ust.8 obejmuje: Robotę budowlaną polegającą na remoncie i przebudowie budynku remizy OSP w Ciachcinie Nowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w: - Projekcie budowlanym zmiany konstrukcji dachu na budynku remizy OSP w Ciachcinie Nowym. - Kosztorysie nakładczym (materiał pomocniczy). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania ka?dy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca mo?e wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ?e poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienię?nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 2007 Nr42, poz. 275, z późn.zmian.). 3. Wykonawca jest zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu nale?y wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank 51904210710260016920000020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni? pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nale?y załączyć do oferty. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe,na ka?de pisemne ?ądanie zgłoszone przez zamawiającego w termnie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiajacemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach