Przetargi.pl
„Remont i przebudowa budynku kotłowni z przeznaczeniem na kotłownię gazową i centrum monitoringu dla kompleksu zamkowego”

Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Zamkowa 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce
    Zamkowa 8
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    REGON: 000276080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont i przebudowa budynku kotłowni z przeznaczeniem na kotłownię gazową i centrum monitoringu dla kompleksu zamkowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynku kotłowni z przeznaczeniem na kotłownię gazową i pomieszczenie centrum monitoringu dla kompleksu zamkowego w związku z realizacją inwestycji mającą na celu remont, przebudowę i rozbudowę kompleksu zamkowego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka – etap I, II, III, IV, V. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:2.1. Załącznikach nr 8A –8D do SWZ: dokumentacja projektowa oraz załącznikach nr 9-19 do SWZ,2.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy,2.3. Załączniku nr 7 do SWZ: oświadczeniu o zachowaniu poufności.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia podpisania Protokołu Obioru Końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotychi 00/100) na czas związania ofertą, zgodnie z Działem XIII SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału, tj.:1.1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:1.1.1. był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejsza niż 1 000 000,00 zł.1.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:1.2.1. w okresie ostatnich ośmiu (8) lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał,1.2.1.1. co najmniej cztery (4) roboty budowlane (w ramach odrębnych umów) polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego. Wykonane prace powinny obejmowaćco najmniej wykonanie robót: budowlano-konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót telekomunikacyjnych, robót sanitarnychi centralnego ogrzewania, w tym:(1) Co najmniej jedna (1) z tych robót winna obejmować remont lub budowę wraz z uruchomieniem kotłowni gazowej o mocy co najmniej 70 kWdla ogrzewania obiektu budowlanego(2) Co najmniej trzy (3) z tych robót winny obejmować remont lub budowę pomieszczenia lub pomieszczeń lub budynków będących centrum monitoringu wyposażonego w co najmniej w:1. System Sygnalizacji Pożaru (SSP), System Kontroli Dostępu (SKD), System Telewizji Dozorowej (CCTV),2. system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),3. System Sieci Strukturalnej (LAN),4. System sieci bezprzewodowej (WiFi),5. System BMSdla obiektu wpisanego do rejestru zabytków (prowadzony przez WKZ),lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach, o wartości nie mniejszej niż 1 400 000,00 zł brutto każda oraz o kubaturze chronionego obiektu przynajmniej jednej z nich co najmniej 18 000 m3.1.2.2. dysponował następującym potencjałem osobowym:1.2.2.1. jedną (1) osobą - Kierownikiem budowy, spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania:1.2.2.1.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;1.2.2.1.2. posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw obiektach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;1.2.2.1.3. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.1.2.2.1.4. posiada doświadczanie zawodowe – w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2-krotnie nadzorowała lub kierowała - jako kierownik budowy/inspektor nadzoru (w ramach odrębnych umów/kontraktów) robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub rozbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków (prowadzonego przez WKZ), gdzie roboty dotyczyły wykonania w szczególności: robót budowlano-konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót telekomunikacyjnych, robót sanitarnych i centralnego ogrzewania, w tym przynajmniej 1 robota budowlana powinna być zrealizowana w budynku użyteczności publicznej, o wartości robót budowlanych co najmniej 1 400 000,00 zł brutto oraz o kubaturze chronionego obiektu przynajmniej jednej z nich co najmniej 18 000 m3 .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach