Przetargi.pl
Remont i przebudowa Biblioteki Publicznej w Międzyrzeczu.

Międzyrzecki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 30
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7411802 , fax. 95 7428352
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyrzecki Ośrodek Kultury
    ul. Konstytucji 3 Maja 30 30
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7411802, fax. 95 7428352
    REGON: 21025283900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokmiedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa Biblioteki Publicznej w Międzyrzeczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa Biblioteki Publicznej w Międzyrzeczu. Zamówienie obejmuje: 1. generalny remont istniejącego dachu: wymiana pokrycia dachowego, obmurowanie kominów wentylacyjnych, wymiana obróbek blacharskich, wymiana rur spustowych, wymiana odgromówki; 2. całkowitą modernizację instalacji elektrycznej w budynku z wymianą punktów świetlnych na oświetlenie energooszczędne i dostosowanie oświetlenia do potrzeb użytkowników; 3. przebudowę wejścia do budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych; 4. wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku; 5. wykonanie systemu audio-wideo w oddziale dla dzieci (piętro budynku); 6. wykonanie systemu klimatyzacji w oddziale dla dzieci oraz w pomieszczeniach biurowych budynku (piętro); 7. modernizację węzłów sanitarnych oraz instalacji wodnej z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych; 8. modernizację instalacji centralnego ogrzewania; 9. docieplenie budynku wraz z wykonaniem nowej elewacji budynku; 10. wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w budynku; 11. częściową wymianę posadzek w budynku (wykładziny); 12. wymianę stolarki okiennej w budynku; 13. modernizację pomieszczeń podpiwniczenia budynku; 14. wykonanie systemu odbioru wody opadowej wokół budynku oraz modernizacja opaski wokół budynku. UWAGA: Zamawiający żąda aby materiały z rozbiórki nadające się do ponownego użycia tj. m.in. okna, grzejniki c.o., stolarka drzwiowa i inne w uzgodnieniu z zamawiającym były demontowane w sposób umożliwiających ich ponowne użycie. Wykonawca takie materiały będzie musiał ofoliować i przewieźć bezusterkowo w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km. Szczegółowy opis zawarto w TOMIE III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku Nr 66 8367 0000 0020 4701 2002 0004 Gospodarczy Bank Spółdzielczy z dopiskiem Wadium - Remont i przebudowa Biblioteki. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokmiedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach