Przetargi.pl
REMONT I PRACE KONSERWATORSKIE KAPLICY GROBOWEJ RODU VON FAHRENHEID

Nadleśnictwo Czerwony Dwór ogłasza przetarg

  • Adres: 19411 Świętajno, Czerwony Dwór
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5238516 w. 109 , fax. 875 238 511
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Czerwony Dwór
    Czerwony Dwór 13
    19411 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5238516 w. 109, fax. 875 238 511
    REGON: 79001122700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I PRACE KONSERWATORSKIE KAPLICY GROBOWEJ RODU VON FAHRENHEID
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: prac remontowych i konserwatorskich kaplicy grobowej rodu von Fahrenheid. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod nazwą „Kaplica grobowa z groblą prowadzącą od szosy do kaplicy”, nr rej. A- 915
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta złożona na całe zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: • w pieniądzu, wpłaconym wyłącznie na rachunek bankowy zamawiającego w banku BGŻ S.A. o/ Ełk 47 2030 0045 1110 0000 0075 8090, z dopiskiem na blankiecie: „WADIUM W POSTĘPOWANIU S.270.4.2018”; • w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; • w gwarancjach bankowych; • w gwarancjach ubezpieczeniowych; • w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: • nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, • kwotę gwarancji / poręczenia, • termin ważności gwarancji / poręczenia, • zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca ten udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: • odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ i w złożonej ofercie; • nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy • zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, przy czym osoby te muszą posiadać wymagane uprawnienia oraz posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym oraz posiadać wymagane uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia robót w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków o których mowa odpowiednio w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity - Dz.U. 2017 poz. 2187), a w zakresie prac konserwatorskich zgodnie z art. 37a Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity - Dz.U. 2017 poz. 2187); Informacje dodatkowe Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz wymaganych uprawnień i kwalifikacji do prowadzenia robót oraz prac konserwatorskich w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków o których mowa odpowiednio w art. 37a i 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity - Dz.U. 2017 poz. 2187) (posiadanie uprawnień) a także doświadczenia (co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym) niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oraz oświadczenie, że osoby (wymienione w wykazie jak w p. 9.1.1.d SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jak wymieniono w punkcie 8.1.2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony „Formularz ofertowy” (zał. nr 1. do SIWZ) wg załączonego druku; b) dokument wskazujący reprezentację wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia prawidłowości umocowania osób działających w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach