Przetargi.pl
Remont i posadowienie w miejscu docelowym uchylnego znaku nawigacyjnego (pława nawigacyjna)

Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo" ogłasza przetarg

  • Adres: 84120 Władysławowo, ul. Władysławowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 741 508 , fax. 586 741 569
  • Data zamieszczenia: 2017-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"
    ul. Władysławowska 84
    84120 Władysławowo, woj. pomorskie
    tel. 586 741 508, fax. 586 741 569
    REGON: 88803700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i posadowienie w miejscu docelowym uchylnego znaku nawigacyjnego (pława nawigacyjna)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres robót określono w: a) projekt - stanowiący załącznik numer 1 do niniejszej SIWZ, b) przedmiarze robót - stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z: 1) projektem, stanowiącym załącznik numer 1 do SIWZ, 2) przedmiarem robót, stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ, Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z warunkami umowy, której wzór zawarty jest w załączniku numer 3 do SIWZ – WZÓR UMOWY. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP), przy maksymalnym możliwym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Wykonawca zapewnieni materiały, urządzenia, sprzęt pływający niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na teren prac oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpieczy teren prac mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu prac. Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na określoną przez Zamawiającego sumę gwarancyjną równą sumie gwarancyjnej ustalonej jako warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej. Szczegółowe warunki dotyczące wymogu umowy ubezpieczenia w okresie realizacji umowy, zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został określone w §4 ust. 3 – 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik numer 3 do SIWZ – WZÓR UMOWY . Po zakończeniu prac, ale przed końcowym odbiorem przez Zamawiającego- Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu prac wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu pierwotnego (sprzed rozpoczęciem prac). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesiące. Termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu obioru końcowego przedmiotu zamówienia uważa się za termin wykonania prac. Przed przystąpieniem do odbioru końcowego prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, atesty nurkowe, dokumentację powykonawczą, dokumentację filmową i fotograficzną dotyczącą wykonanych prac oraz wykonanych elementów robót (spoin, łączeń, stanu dyfuzora, oraz posadowienia pławy). Dokumentacja geodezyjna powykonawcza powinna zawierać w szczególności zapis potwierdzający zgodność pomiaru powykonawczego z zatwierdzonym projektem, łącznie z podaniem współrzędnych geograficznych i GPS. Zamawiający przed odbiorem końcowym zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia własnej ekspertyzy na wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku uszkodzeń dróg dojazdowych na teren prac spowodowanych przez pojazdy i inne maszyny samojezdne Wykonawcy, koszty napraw tych dróg poniesie Wykonawca. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót, licząc od daty Odbioru Końcowego prac, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. Materiały pozostałe z rozbiórek stanowić będą własność Wykonawcy. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie placu, na którym będą wykonywane prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. a) Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następujących wysokości : 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 3.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a/ pieniądzu (w formie przelewu) - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krokowej - 42 8349 0002 0030 3260 2000 0010 z opisem „WADIUM – PRZETARG NIEOGRANICZONY – ZNAK: PŁAW/01/01/2017 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz..978 i 1240). 2.2 Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą. 4. Zwrot wadium: 4.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. UWAGA: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XV , pkt. II, ppkt.1 SIWZ. 4.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4.5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tej ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej . 4.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c/ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach