Przetargi.pl
Remont i oświetlenie murów miejskich w rejonie ulic Modrzejewskiej i Zawale w Będzinie w ramach projektu subregionalnego Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

Prezydent Miasta Będzina ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 267-35-16 , fax. (032) 267 62 19
  • Data zamieszczenia: 2010-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Będzina
    ul. 11 Listopada 20 20
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 267-35-16, fax. (032) 267 62 19
    REGON: 00051556490000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i oświetlenie murów miejskich w rejonie ulic Modrzejewskiej i Zawale w Będzinie w ramach projektu subregionalnego Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - konserwatorskich: 1.Remont istniejących murów z ich nadbudową do istniejącego poziomu blankowania - około 730 cm nad terenem. 2.Remont elewacji budynku przy ul. Zawale 11 stojącego w linii murów w zakresie remontu tynków wraz z podaną w projekcie kolorystyką. 3.Remont elewacji od ulicy Zawale budynków nr 15- remont tynków i elewacji ceglanej. 4.Remont tynków budynku nr 9, ściany dobudówek pomiędzy budynkami nr 11 i nr 9c oraz górnych partii budynku nr 9c. 5.Pomalowanie tynków (oprócz budynku nr 11) w kolorach zastanych lub jasnobeżowych. 6.Wyeksponowanie zewnętrznej powierzchni murów miejskich poprzez nocną iluminację oświetlenie placyku na skwerze. 9. Zagospodarowanie zieleni, w tym wycięcie zbędnych krzewów, jednego klonu, prace pielęgnacyjne oraz renowacja części trawnika. 10.Wykonanie nowej nawierzchni chodników pieszych z kostki granitowej grub.4-6 cm. 11.Ustawienie ławek parkowych, tablic - gablot informacyjnych i koszy na śmieci. Szczegółowy zakres robót określony jest poprzez dokumentację projektową , specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowiące . 12.Ustawienie tablicy informacyjnej (mającej na celu poinformowanie opinii publicznej o dofinansowaniu prowadzonej inwestycji ze środków unijnych) o wymiarach 70 cm x 90 cm wraz z konstrukcją oraz słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie. Tablica powinna posiadać białe tło, tylną nawierzchnię pomalowaną w kolorze jasno szarym. Od góry w pasie stanowiącym 25 % powierzchni tablicy powinno się znajdować: 1. Logo NSS z podpisem Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; 2. Logo Województwa Śląskiego z podpisem Śląskie. Pozytywna energia. 3. Logo UE oraz odniesienie do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez podpis Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 4. Hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby. Ponadto tablica powinna zawierać zapisy: Nazwa projektu: Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia Nazwa Beneficjenta: Gmina Będzin Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego. Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 znajdują się na stronie www.rpo.silesia-region.pl Tablice informacyjną należy wykonać zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Tablica powinna być umieszczona w miejscu realizacji projektu w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy o dofinansowanie projektu (dla projektów rozpoczętych przed dniem podpisania umowy). O terminie podpisania umowy o dofinansowanie projektu Zamawiający poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. Po zakończeniu realizacji projektu tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. 13. Tablica pamiątkowa (mająca na celu pozostawienie trwałej informacji o wsparciu inwestycji ze środków unijnych) o wymiarach 200 cm x 250 cm wykonana z trwałego materiału wraz z konstrukcją nośną i konstrukcją mocującą tablicę w gruncie. Tablica powinna posiadać białe tło, tylną nawierzchnię pomalowaną w kolorze jasno szarym oraz posiadać zabezpieczenie antykorozyjne (gwarancja min. 5 lat). Od góry w pasie stanowiącym 25 % powierzchni tablicy powinno się znajdować: 1. Logo NSS z podpisem Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; 2. Logo Województwa Śląskiego z podpisem Śląskie. Pozytywna energia. 3. Logo UE oraz odniesienie do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez podpis Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 4. Hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby. Ponadto tablica powinna zawierać zapisy: Nazwa projektu: Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia Nazwa Beneficjenta: Gmina Będzin Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego. Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 znajdują się na stronie www.rpo.silesia-region.pl Tablice informacyjną należy wykonać zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Tablicę pamiątkową umieszcza się nie później niż przed zakończeniem realizacji przedmiotowego zamówienia. Szczegółowy zakres dotyczący tablic określony jest poprzez projekt oraz przedmiar robót. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji fotograficznej (wersja papierowa i elektroniczna) obrazującej postęp realizacji robót, która winna stanowić załącznik do przedstawianych Zamawiającemu faktur częściowych i faktury końcowej. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. z ( Dz. U. nr 89 poz. 414 z 1994r. z późniejszymi zmianami). Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.z 2005r. Dz.U. Nr 236, poz.2008 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tj. z 2007 r. Dz U .Nr 39,poz 251 ze zm.). Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia kart ewidencji odpadów oraz kart przekazania odpadów powstałych podczas realizacji inwestycji. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z ustawą o odpadach. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę i pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art.45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm. ) w wysokości: -60 000,00zł ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00 100) 2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto: ING Bank Śląski S.A O/Będzin nr 44 1050 1142 1000 0023 0074 0087 z dopiskiem Wadium na zadanie: Remont i oświetlenie murów miejskich w rejonie ulic Modrzejewskiej i Zawale w Będzinie w ramach projektu subregionalnego zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, UWAGA! Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiajacy zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach