Przetargi.pl
Remont i naprawa istniejących nawierzchni dróg na terenie Gminy Koronowo

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Al. Wolności 4 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
    REGON: 00131386100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i naprawa istniejących nawierzchni dróg na terenie Gminy Koronowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa istniejących nawierzchni dróg na terenie Gminy Koronowo. 1.2 Roboty będą polegały na: - wykonaniu nakładki asfaltowej o grubości nie mniejszej niż 5 cm na terenie Gminy Koronowo wraz z oczyszczeniem nawierzchni bitumicznej i skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową - wykonaniu cienkiej nakładki na zimno Slurry seal wraz z oczyszczeniem nawierzchni - wykonaniu podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 5 cm 1.3 Wykonawca zobowiązany jest: - w zależności od potrzeb przedstawić Zamawiającemu zatwierdzone projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wprowadzić oznakowanie tymczasowe organizacji ruchu w miejscu i na czas prowadzenia robót - wykonać części zjazdów, poprzez zniwelowanie różnic wysokościowych pomiędzy nowo ułożoną warstwą bitumiczną na jezdni a istniejącą nawierzchnią zjazdów (zakres będzie ustalany w trakcie realizacji) - sprzątnięcia ziemi i kory asfaltowej, powstałej w wyniku robót 1.4 Szacunkowa wielkość zamówienia to ca. 10 000 m2. 1.5 UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w roku 2016. W przypadku zmniejszenia ilości podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia, a cena pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości robót, są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości robót w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości robót w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia). 1.6 Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji. 1.7 Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz BHP. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia. 1.9 Wykonawca wskaże w ofercie, zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną