Przetargi.pl
Remont i naprawa dachu budynku Szpitala Specjalistycznego nr 1 zlokalizowanego przy Al. Legionów 49 w Bytomiu

Szpital Specjalistyczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3963266, 3863332 , fax. 032 2816765
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 1
    ul. Żeromskiego 7 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3963266, 3863332, fax. 032 2816765
    REGON: 27023584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital1.up.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i naprawa dachu budynku Szpitala Specjalistycznego nr 1 zlokalizowanego przy Al. Legionów 49 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa dachu budynku Szpitala Specjalistycznego nr 1 zlokalizowanego przy Al. Legionów 49 w Bytomiu Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie zadania pn. remont i naprawa dachu budynku Szpitala Specjalisty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub po
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058), tj. że : a) posiadam/posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadam/posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduję się/znajdujemy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W szczególności Wykonawca winien : 1) wykazać, iż dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia tj: (a) rusztowaniem warszawskim - 1 szt., (b) sprzętem dostawczym - 1 szt., 2) wykazać, iż dysponują pracownikiem dozoru technicznego: kierownikiem budowy posiadającym doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, robót poparte uprawnieniami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1a), 2. Oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1b), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub biedzie dysponowała wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeni i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania Zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 2 do siwz. 8. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 2 do siwz, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik 3 10. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 3 do siwz, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności gospodarczej. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach