Przetargi.pl
Remont i modernizacjia hali warsztatów

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 576 068 , fax. 523 576 060
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 576 068, fax. 523 576 060
    REGON: 93128236000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacjia hali warsztatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji pomieszczenia hali w budynku zblokowanym z budynkiem Hali obsług technicznych wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia remont i modernizację pomieszczenia hali wraz z pracami towarzyszącym zawierają: 1) opis techniczny, stanowiący Załącznik o numerze 1 do niniejszej Specyfikacji, 2) przedmiar robót, stanowiący Załącznik o numerze 2 do niniejszej Specyfikacji, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik o numerze 3 do niniejszej Specyfikacji. 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności: 1) murarskie, 2) malarskie, 3) montażowe stolarki okiennej, 4) prace montażowe, 5) elektryczne. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę: 4 000 (słownie: cztery tysiące złotych ). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 Pzp. 4. Termin wniesienia wadium ustala się do dnia 03.09.2020r. do godziny 10.00. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer Bank Pekao S.A. I oddział Inowrocław 76124011961111000013417361 6. Dowód wniesienia wadium w innej formie należy załączyć do oferty w formie pisemnej. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy – Prawo zamówień publicznych. 8. Wnosząc wadium w pieniądzu, Oferent jest obowiązany podać Zamawiającemu numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot wadium. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia pozyskania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach