Przetargi.pl
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łukowisko

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3712496
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3712496
    REGON: 03023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łukowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łukowisko, Gmina Międzyrzec Podlaski. Zakres prac zgodnych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac związanych z wykonaniem robót, a przede wszystkim: a) częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej; b) częściową wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej; c) zerwanie boazerii, uzupełnienie i malowanie tynków wewnętrznych d) wykonanie sufitu podwieszanego nad dużą salą z płyt G-K łącznie z ociepleniem płytami z wełny mineralnej gr. 15 cm; e) zamontowanie kominka z turbiną powietrzną oraz rozprowadzeniem po pomieszczeniach; f) wymianę pokrycia dachowego z eternitu na blachę dachówkopodobną; g) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr. 10cm metodą lekką-mokrą; h) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej o gr. 6cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - dostępna w oddzielnym pliku -dokumentacja (przedmiar robót i STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. Wadium musi być wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert oraz: a) Wadium może być wniesione w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 uPzp. b) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 85803900060000000004430006 zaś wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w oryginale najpóźniej w dniu 16.08.2013 roku, do godz. 10:00 w kasie siedziby Zamawiającego lub załączyć razem z ofertą. c) Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. d) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (lub poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne zadanie Zamawiającego - w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl/index.php?id=376
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach