Przetargi.pl
Remont i modernizacja świetlic wiejskich w Stołbcach i Tymiance

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6575078 , fax. 085 6575063
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 085 6575078, fax. 085 6575063
    REGON: 05065958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja świetlic wiejskich w Stołbcach i Tymiance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie podzielone zostało na 2 odrębne części. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na dowolną liczbę części (max. na 2). Część 1: Remont z elementami modernizacji budynku świetlicy wiejskiej w Stołbcach obejmujący swoim zakresem następujące roboty: - Ułożenie paneli PCV na ścianach i suficie w sali świetlicy, - Ułożenie płyty GK wodoodpornej na suficie, - Malowanie sufitu farbą emulsyjną, - Montaż parapetów wewnętrznych z tworzywa dł. 75cm - szt. 7, - Wymiana drzwi wewnętrznych 90 szt. 2, - Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, - Zerwanie płyty pilśniowej z podłogi - Czyszczenie i malowanie farbą olejną podłóg z wymianą 10 szt. desek, oraz 24m? desek udostępnionych przez mieszkańców wsi - Obłożenie cokołu styropianem gr. 3 cm wraz z tynkiem żywicznym, - Ułożenie gresu na schodach zewnętrznych, - Montaż balustrady na schodach zewnętrznych, - Wykonanie obróbek blacharskich - okap fundamentu betonowego. Ponadto zadanie obejmuje wyposażenie świetlicy w: - Stoły szt. 12, na nogach składanych o konstrukcji nóg w całości z kształtowników metalowych, ze stopkami zapobiegającymi rysowaniu podłogi, blat z płyty wiórowej laminowanej o grubości 28 mm; wymiary blatu 1600x800mm; zalecana kolorystyka: stelaż - chrom, blat - wiśnia/olcha/buk - Krzesła szt. 44, składane z możliwością zmagazynowania w niewielkim pomieszczeniu, o konstrukcji z rury stalowej, stalowy stelaż pokryty galwanicznie warstwą błyszczącego chromu ze stopkami zapobiegającymi rysowaniu podłogi, siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej, dopuszcza się oparcia/siedziska tapicerowane skajem w zalecanym kolorze łososiowym/brązowym; wymiary ok.: wys. 80cm, szer. i głęb. 40cm, wys. siedziska 45cm. - Szafy szt. 2, o szer. 80 cm. wys. 180cm, głębokości 35cm; z 5 półkami, z czego 3 znajdować się mają za drzwiami, wyposażonymi w uchwyty i zamek z kluczem; szafa wykonana ma być z płyty laminowanej o grubości 18 mm, w zalecanym kolorze wiśnia/olcha/buk; stopki zapobiegające rysowaniu podłogi, z regulacją +/-15mm pozwalające na zniwelowanie ew. nierówności podłogi; każdy z regałów winien być wyposażony w dodatkową śrubę meblową, która umożliwi ew. stabilne łączenie kilku regałów w szereg; - Wieszaki stojące na ubrania szt. 2, metalowe z min. 7 hakami (max ? 2 cm), zakończonymi zaślepkami o średnicy max. 2,5cm i 4 ramiennymi metalowymi stopami, zakończonymi zaślepkami zapobiegającymi rysowaniu podłogi; wieszaki powinny być zmontowane w sposób trwały, dopuszcza się skręcane na śruby; wysokość 180 cm, szer. ok. 38cm, głęb. ok. 38cm.; preferowany kolor czarny, wykończenie lakier. - Siatkę do stołu ping pongowego szt. 1, bawełniana do tenisa stołowego; siatka winna być wyposażona w uchwyty do zaciskowego umocowania (typu klips); wyposażona w system regulacji umożliwiający ustawienie optymalnego napięcie siatki. - Paletki do ping ponga 1 para, rakietka do gry w tenisa stołowego z ergonomiczną rączką z okładziną korkową, rakietki powinny być zbudowane z 5 warstw sklejki z lekkiego i wytrzymałego drewna, posiadać powinny dwie przekładki pomiędzy warstwami sklejki w rączce do tłumienia drgań; rakietki powinny być obustronnie obłożone laminowanymi okładzinami o grub. min. 1.5mm - Piłeczki ping pongowe 1 opakowanie (6szt.), piłeczki bezszwowe wielkości 40 mm, w kolorze białym - Ławki ogrodowe z oparciem szt. 2; długość ławki 192 cm, szer. ławki 55cm, wysokość całkowita 76 cm, wysokość siedziska 42 cm, szerokość siedziska 40 cm, długość siedziska 170 cm; stelaż z rury giętej fi 60 mm ocynkowanej/malowanej proszkowo zakończonej zaślepkami; montaż na stałe za pomocą śrub przechodzących przez stopy ławki; siedzisko powinno być wykonane z 3 desek grubości min. 1,5 cala a oparcie z 2 desek pomalowanych dwukrotnie na kolor zielony lub pomarańczowy. - Kosz na śmieci szt. 1; metalowy uliczny/parkowy o pojemności 20 L, wykonany z blachy ocynkowanej gr. 0,9 - 2,0mm, wyposażone w popielnice, na metalowych słupkach kotwionych do podłoża, z metalowym nieruchomym daszkiem zamocowanym bezpośrednio do słupka, całość malowana proszkowo w kolorze zielonym/pomarańczowym/brązowym, kosze opróżniane powinny być poprzez obrót pojemnikiem. Część 2: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Tymiance, obejmujący swoim zakresem następujące roboty: - Zdjęcie pokrycia z eternitu, - Utylizacja eternitu, - Wymiana krokwi szt. 8, - Wykonanie foliowania, łacenia i pokrycia dachu i daszków blachą trapezową w kolorze brązu, - Wykonanie obróbek blacharskich blachą w kolorze pokrycia dachowego, - Montaż rynien i rur PCV w kolorze brąz, - Wymiana okien w gankach, - Wykonanie elewacji ganków styropianem gr. 5 cm z wykończeniem tynkiem akrylowym, - Montaż 4 lamp oświetleniowych wraz z instalacją w sali świetlicy, - Malowanie sufitu w sali świetlicy farbą emulsyjną, - Ułożenie podłogi z terakoty w gankach, - Ułożenie paneli PCV na ścianach i części sufitu w sali świetlicy, - Obłożenie ścian i sufitów panelami PCV w gankach. Ponadto zadanie obejmuje wyposażenie świetlicy w: - Piłkę siatkową przeznaczoną dla dzieci o rozmiarze 5; waga 160- 180g, obwód 65-67cm; wykonana z delikatnej, lekkiej i wytrzymałej pianki EVA z dodatkowym pokryciem nylonowym. - Siatkę do siatkówki bawełnianą ze stalową linką do naciągania gr. 2 mm; długość siatki 9,5m, szerokość siatki 1m, oczko 14x14cm; pakowana w torbę z uchwytem. - Paletki do ping ponga 1 para, rakietka do gry w tenisa stołowego z ergonomiczną rączką z okładziną korkową, rakietki powinny być zbudowane z 5 warstw sklejki z lekkiego i wytrzymałego drewna, posiadać powinny dwie przekładki pomiędzy warstwami sklejki w rączce do tłumienia drgań; rakietki powinny być obustronnie obłożone laminowanymi okładzinami o grub. min. 1.5mm. - Piłeczki ping pongowe 1 opakowanie (6szt.), piłeczki bezszwowe wielkości 40 mm, w kolorze białym. - Szafy szt. 2, o szer. 80 cm. wys. 180cm, głębokości 35cm; z 5 półkami, z czego 3 znajdować się mają za drzwiami, wyposażonymi w uchwyty i zamek z kluczem; szafa wykonana ma być z płyty laminowanej o grubości 18 mm, w zalecanym kolorze wiśnia/olcha/buk; stopki zapobiegające rysowaniu podłogi, z regulacją +/-15mm pozwalające na zniwelowanie ew. nierówności podłogi; każdy z regałów winien być wyposażony w dodatkową śrubę meblową, która umożliwi ew. stabilne łączenie kilku regałów w szereg. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: - wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, zgłoszeniami robót budowlanych oraz warunkami umowy i SIWZ, - wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, - przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania i bieżącego funkcjonowania - wykonanie stosownych badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. - uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. W przypadku, wygrania przetargu, Wykonawca: 1. zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 2. zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty od zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: po 600 zł (słownie: sześćset złotych) na każdą część zamówienia 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a oryginalny dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Remont i modernizacja świetlic wiejskich w Stołbcach i Tymiance - Część (należy wpisać Nr części zamówienia) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jak jego brak. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.01.2014 r., do godz. 10.00. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach