Przetargi.pl
Remont i modernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach: Rogoźniczka, Puchacze i Wólka Krzymowska z przeznaczeniem na utworzenie Wiejskiego Centrum Aktywności Społecznej

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3712496
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3712496
    REGON: 03023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach: Rogoźniczka, Puchacze i Wólka Krzymowska z przeznaczeniem na utworzenie Wiejskiego Centrum Aktywności Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja trzech świetlic wiejskich w miejscowościach: Rogoźniczka, Puchacze i Wólka Krzymowska z przeznaczeniem na utworzenie Wiejskiego Centrum Aktywności Społecznej.Remont budynku świetlicy wiejskiej w Rogoźniczce obejmował będzie: wymianę podłogi drewnianej na podłogę z terakoty w dużej sali, wymianę czterech sztuk stolarki drzwiowej, montaż kominka z turbiną powietrzną celem ogrzania pomieszczeń, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych metodą lekka mokrą z zastosowaniem styropianu o grubości 10 cm z opaską z kostki brukowej gr. 4 cm; wykonanie daszku z poliwęglanu (żywicy) w miejscu starego (zniszczonego) nad drzwiami wejściowymi do budynku, ułożenie kostki brukowej od drogi do wejścia do budynku; ponadto w części zajmowanej przez OSP wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych metodą lekka mokrą z zastosowaniem styropianu o grubości 10 cm z opaską z kostki brukowej gr. 4 cm oraz wykonanie wjazdu do garażu z kostki brukowej gr. 8 cm. Remont budynku świetlicy wiejskiej w Puchaczach obejmował będzie: wymianę podłóg drewnianych i betonowych na połogi z terakoty, wymianę stolarki okiennej i trzech sztuk drzwi wewnętrznych, montaż kominka z turbiną powietrzną celem ogrzania pomieszczeń, wykonanie schodów wejściowych z betonu na zewnątrz budynku. Remont budynku świetlicy wiejskiej w Wólce Krzymowskiej obejmował będzie: wymianę podłóg drewnianych i betonowych na połogi z terakoty, remont stropu drewnianego oraz jego ocieplenie, wymianę stolarki okiennej i dwóch sztuk drzwi wewnętrznych, częściową wymianę instalacji elektrycznej, wydzielenie pomieszczenia na w.c. łącznie z montażem armatury, montaż kominka z turbiną powietrzną celem ogrzania pomieszczeń; pomalowanie zewnętrznych ścian budynku farbą emulsyjna, a dachu farbą antykorozyjną, ponadto w części zajmowanej przez OSP malowanie elewacji farba emulsyjną oraz dachu farba antykorozyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia - najpóźniej do upływu terminu składania ofert - wadium w wysokości 1) 1360,00 zł - w przypadku składania ofert w zakresie części I 2) 1060,00 zł - w przypadku składania ofert w zakresie części II 3) 1080,00 zł - w przypadku składania ofert w zakresie części III Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 85803900060000000004430006

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach