Przetargi.pl
Remont i modernizacja świetlic wiejskich w miejscowości Gizewo i Rozogi, gm. Sorkwity.

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11731 Sorkwity, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79, , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska
    11731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, , fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 54094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminasorkwity.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja świetlic wiejskich w miejscowości Gizewo i Rozogi, gm. Sorkwity.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowalne polegające na termomodernizacji budynku świetlicy wiejskiej mieszczącej się w Gizewie 5A (działka nr ew. 137/1 ob. Gizewo). Zakres robót remontowo-modernizacyjnych odejmuje m.in.: • fundamenty budynku: odkopanie ścian fundamentów, oczyszczenie i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, docieplenie fundamentów styropianem o gr. 10 cm z zabezpieczeniem filią kubełkową, obsypanie fundamentów i wykonanie opaski z kostki betonowej; • cokół budynku: docieplenie cokołu styropianem gr. 10 wraz z wykonaniem wyprawy cienkowarstwowej typu mozaika metodą lekką mokrą; • ściany nadziemia: ocieplenie ścian styropianem frezowanym o gr. 15 metodą lekką mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej silikatowej; • dach: rozbiórkę starego pokrycia papowego, wymianę części zgniłego deskowania i zaimpregnowania całości drewna, wykonanie nowego pokrycia z blachy trapezowej wraz ze wstępnym pokryciem papowym; wykonanie nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze dachu; • roboty wewnętrzne w pomieszczeniach świetlicy: demontaż starej podsufitki i wykonanie nowego sufitu; zdemontowanie starej podłogi i nowych warstw podkładowych i izolacyjnych; wykonanie posadzki z płytek gresowych na warstwie wyrównawczej betonowej o gr. 6 cm; wymiana opraw i żarówek na nowe energooszczędne; pomalowanie ścian i sufitów farbą lateksową. • UWAGA: Zakres robót dotyczą tylko części świetlicowej budynku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również remont i modernizacja świetlicy w miejscowości Rozogi 17A (działka nr ew. 137/7 ob. Rozogi) polegający na przebudowie istniejącego przewodu kominowego w celu uzyskania prawidłowej wentylacji pomieszczeń. Zakres robót remontowo-modernizacyjnych obejmuje m.in.: rozbiórkę starego komina wraz z fundamentem, wykonanie nowego fundamentu i komina zgodnie z dokumentacją, osadzenie w połaci dachowej okna z funkcją wyłazu dachowego, montaż ławy kominiarskiej i stopni kominiarskich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumentacja projektowa lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej oraz będą nie gorsze pod względem: charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 7. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonywanych robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na własny koszt na wysypisko, składowisko, złomowisko materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci nie nadających się do przetworzenia lub wykorzystania. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) osoby wykonujące proste prace w budownictwie ogólnym 2) osoby wykonujące czynności posadzkarzy, parkieciarzy i glazurników 3) osoby wykonujące czynności tynkarzy. 11. Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dniu od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o której mowa w ust. 12, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/ część etatu). 12. W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób, o których mowa w ust. 12 Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu osób, o którym mowa w ust. 13. Obowiązek ten Wykonawca lub podwykonawca zrealizuje w terminie 5 dniu od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 13. Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę do przedstawienia dokumentu (-ów) potwierdzającego (-ych) zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 12. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie przedstawić żądany (-e) dokument (-y), w każdym jednak przypadku nie później niż w terminie 3 dnia roboczych od przesłania przez Zamawiącego wezwania. 14. Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 15. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. Zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. 16. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 18. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 19. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót. 20. W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 złotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 64 9350 0001 0216 5293 2073 0002. 4.Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach