Przetargi.pl
„Remont i modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Sulejówku”

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Czarnieckiego z Oddziałami Integracyjnymi ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, Okuniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227831197
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Czarnieckiego z Oddziałami Integracyjnymi
    Okuniewska 2
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. +48227831197
    REGON: 011179789
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp2sulejowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont i modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Sulejówku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji sali gimnastycznej oraz zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Czarnieckiego w Sulejówku, położonej przy ul. Okuniewskiej 2. 2. Przedmiot zamówienia polega na: 1) wymianie posadzki w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Sulejówku zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Projekt wymiany posadzki w sali gimnastycznej nr 2 w Sulejówku, ul. Okuniewska 2” opracowanej przez mgr inż. Leszka Musielaka, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 2) podziale szatni na dwie części z wyodrębnionym korytarzem wewnętrznym, na którym będą zlokalizowane zabudowy meblowe (magazynowanie sprzętu sportowego). Podział pomieszczenia należy wykonać zgodnie z koncepcją rysunkową, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca szczegółowe wymiary ustali z Zamawiającym. Ścianki działowe należy wykonać z karton – gipsu, ściany należy zagruntować i dwukrotnie pomalować. Drzwi do szatni (2 szt.) muszą mieć wymiar 2 x 1 m. 3) wykonanie zabudowy meblowej (magazynowanie sprzętu sportowego) w pomieszczeniu obok szatni; 4) wymianie drzwi na sali gimnastycznej. W ramach zdania należy dokonać wymiany 4 par drzwi wewnętrznych. Wymiary drzwi: 100 x 206, 90 x 206, 149 x 206, 166 x 214 – wymiary podano w centymetrach. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest zweryfikować wymiary stolarki. Należy zastosować stolarkę aluminiową w kolorze białym; 5) wymiana drzwi prowadzących na galerię na sali gimnastycznej o wymiarach 90 x 210 – wymiary podano w centymetrach; ściany zagruntować i dwukrotnie pomalować; 6) zabudowie rur pokazanych na zdjęciu. Wymiary zabudowy: 3 x 1,2 m. W miejscu zamontowania zaworów należy wykonać rewizję. Zabudowę należy zagruntować i dwukrotnie pomalować.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach