Przetargi.pl
Remont i modernizacja pomieszczeń Specjalistycznego Szpitala Miejskiego przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja pomieszczeń Specjalistycznego Szpitala Miejskiego przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Remont i modernizacja pomieszczeń Specjalistycznego Szpitala Miejskiego przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) Budowa trejażu z roślinnością zimozieloną przed budynkiem Zakładu Patomorfologii od strony południowej - od ul. Bażyńskich, frezowanie pni pozostałych po ściętych drzewach, 2) Zakup i montaż rolet zewnętrznych na okna korytarza-brudnego na Bloku Operacyjnym, 3) Remont malarski sali narad oraz wyposażenie w sprzęt audio (ekran + projektor) w budynku BAM (Budynek Administracyjno-Medyczny), 4) Remont malarski pomieszczenia kaplicy szpitalnej, 5) Wymiana zaworów kulowych w pomieszczeniu węzeł W1 i BAM / Kuchnia, 6) Wzmocnienie stropu przy tomografie komputerowym, polegające na zabezpieczeniu stropu stemplami systemowymi na końcu korytarza w Budynku Głównym - korytarz, piwnica, 7) Wymiana drzwi przesuwnych na O/ Kardiologiczno - Internistycznym, 8) Wykonanie wentylacji mechanicznej w piwnicy i na dwóch pionach wentylacji na O/ Kardiologiczno - Internistycznym, 9) Naprawa ścian narożników i ścian po uszkodzeniach od transportowanych łóżek pacjentów na drogach komunikacyjnych w budynkach szpitala, 10) Remont malarski pomieszczenia centrali telefonicznej, 11) Budowa ściany działowej w łączniku z budynkiem Bloku Operacyjnego na O/ Kardiologii i Intensywnej Opieki Kardiologicznej, 12) Remont pomieszczeń polegający na wydzieleniu śluzy brudnej, czystej i sanitarnej w pomieszczeniu Zakładu Patomorfologii, dostosowanie pomieszczeń do przepisów sanitarnych, 13) Wymiana drzwi z ochroną radiologiczną do gabinetu rentgena w pomieszczeniu Zakładu RTG, 14) Wymiana drzwi do sali R1 na przesuwne z kodem dostępu na O/ Kardiologii i Intensywnej Opieki Kardiologicznej, 15) Adaptacja pokoju Pielęgniarki Koordynującej na 1-osobową salę pacjenta z wykonaniem dwóch węzłów sanitarnych oraz zmiany związane z dyslokacją gabinetu EEG i Pielęgniarki Koordynującej / Sekretariat O/ Neurologii na O/ Kardiologii i Intensywnej Opieki Kardiologicznej, 16) Magazyn odpadów medycznych - termoizolacja dachu, wymiana klimatyzatora, 17) Wyposażenie pomieszczeń laboratorium w multi split w Zakładzie Patomorfologii, 18) Kapitalny remont dwóch węzłów sanitarnych na O/Urologii Ogólnej i Onkologicznej, 19) Modernizacja systemu łączności polegająca na montażu rezerwowej jednostki sterującej i wymianie stanowiska nadzoru nad centralą, 20) Kapitalny remont łazienki na O/ Kardiologii i Intensywnej Opieki Kardiologicznej III p. pod pionem O/ Urologii Ogólnej i Onkologicznej. UWAGA: W związku z wykonywaniem prac na czynnym obiekcie szpitala Wykonawca powinien tak zorganizować i zabezpieczyć plac budowy oraz prowadzenie robót, aby nie powodowało to utrudnień funkcjonowania szpitala oraz nie stwarzało zagrożeń dla przebywających w nim osób. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi zestawienie potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i nakładów pracy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Biuro Usług Kosztorysowo - Budowlanych PROFFI - BUD Marek Kłos) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 1.4. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w kosztorysie ofertowym. 1.5. Przedmiar robót zostanie wypełniony przez Wykonawcę i jako kosztorys ofertowy Wykonawcy zawierający ceny jednostkowe i czynniki cenotwórcze stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. 1.6. Jeżeli w kosztorysie ofertowym Wykonawcy nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub dodatkowych lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. W przypadku wykonania tych prac bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ich wykonanie. 1.10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - 58/2016 : Remont i modernizacja pomieszczeń Specjalistycznego Szpitala Miejskiego przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1. Zwrot wadium 1.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - po wyborze oferty najkorzystniejszej, - po unieważnieniu postępowania. 1.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach